DRM-beveiliging verwidjeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
124
Weet iemand hoe ik DRM van een filmpje kan verwijderen? Ik heb onder meer Tunebite gebruikt, maar dat programma werkt niet goed. Tijdens het converteren gaat het namelijk een DRM-licentie zoeken, maar dan krijg ik de melding dat de licentie niet gevonden kan worden en de DRM dus niet verwijderd kan worden. Met een ander programma heeft het filmpje na de omzetting alleen nog maar geluid. Verder heb ik met Camtasia Studio geprobeerd om mijn beeldscherm op te nemen terwijl het filmpje zich aan het afspelen was. Dit lukte wel, echter er zaten te veel haperingen in, waardoor het filmpje niet meer vloeiend was. Heeft iemand dus nog een handig programma'tje waarmee DRM verwijderd kan worden?

Ik weet niet of het verwijderen van DRM-beveiliging legaal is, maar ik heb er geen kwade bedoelingen mee. Het gaat om de voetbalfilmpjes die Eredivisie Live op haar website heeft staan en beveiligd zijn. Deze wil ik graag op mijn MP4-speler kunnen kijken, maar dit lukt niet vanwege de DRM-beveiliging. Ik hoop dat dit legaal is :).

Alvast bedankt!
 
Remove drm copy protection and enjoy video and ebooks freely

Hi, vanwege drm kopieerbeveiliging, je niet kunt ze direct genieten. Bewerken en DRM te verwijderen van beschermde video-en audio-bestanden, zodat u gemakkelijk kunt DRM-film-en muziek in iPad, iPod en andere draagbare apparaten kunnen genieten, download een DRM verhuizing naar al het werk te voltooien Haal het uit:. http://www.drmremovalfree.net
 
Het heeft geen zin meer om te reageren op een topic van 2 jaar oud.

Gaat een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan