2 Divx films naar 1 .vob DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

XCLUS1V3NL

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
136
Hey mensen,

Ik wil al lang 2 Divx films van 699mb en 800mb omzetten naar een .vob DVD(dus met menu enzo).

Is dit mogelijk qua grootte van de DVD? of wordt de film dan heel erg slecht?

Alvast bedankt\

ps: ik weet hoe ik een dvd-menu moet maken
 
De ervaring heeft mij tot nu toe geleerd dat een 700 +/- avi naar encodering 'uitgroeit' tot + / - 4 giga aan DVD bestanden. Enige optie is wellicht een Double Layer DVD.
Ik zou ze eerst eens met bijv. Vision Express om laten zetten tot DVD bestanden (op je hdd) Dán weet je exact waar je qua grootte aan toe bent.
Als dan blijkt dat ze nét niet op een DL passen zou je ze allebei een enkel procentje kunnen shrinken (zonder dat dat kwaliteitverlies oplevert).
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt,
Maar dus als ik ze bijv. toch zonder te controleren op 1 DVD zet wordt dan niet automatisch de kwaliteit aangepast?
 
Weet ik niet, misschien bestaat er wel software die een .avi encodeert én comprimeert én daarna met menustructuur naar DVD brandt. (Al betwijfel ik dat een beetje, zeker omdat je 2 avi's hebt die je wilt gaan encoderen)
 
samen voegen

Hoi
wilde ff laten weten dat er een fijn prog voor is en ook nog een evt. menu kunt toevoegen gebruik het zelf ook enwel convertxtodvd gewoon alle 2 de avi of mpeg of wat dan ook selecteren menutje maken converteren en branden in 1 handeling. suc6 :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan