Foutmelding Branden Dual Layer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryjax

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
33
Hoi .

Indien ik een Duallayer wil branden (zowel met Alcohol als met Nero) dan gaat het steeds fout. Gewoon CD's /DVD's branden is géén probleem. Weet iemand waar dit aan kan liggen en dus hoe ik wel een duallayer kan branden. Gebruik voor de gewone DVD de Philips-R en voor de Dual de Philips DVD+R.

Alvast bedankt voor het meedenken
Harryjax
 

Bijlagen

  • Log DVD branden.txt
    10,2 KB · Weergaven: 40
en je brander is hier wel geschikt voor ?
 
Hoi,
Heb met m'n huidige brander wel een keer een duallayer gebrand, was een verbatim-schijfje,

Harryjax
 
welk merk en type brander heb je ?
 
log had ik niet gelezen.....
maar de 640c vindt je ook niet bij hp.....
 
Hoi,

Zie jullie 'discussie'en keek er zelf ook van op dat daar 640c staat omdat op het apparaat HP Lightscribe DVD staat. Heb bij recorder gekeken (Nero) en toen het apparaat aangeklikt en daat dan: Revisie van firmware E. Dit gegoogeld en lwam toe onderstaande tegen:
ikgebruik windows xp met sp3 en mijn brander is een HP DVD Writer640c ES04 en kan geen double layers meer branden terwijl ik dit voorheen wel altijd kon, als antwoord: Uitgaande van de juiste hardware en software doordat het eerder wel werkte ligt het mogelijk aan de gebruikte DVDs: in een vrij recente test door een Nederlandstalig computer-tijdschrift kwam naar voren dat eigenlijk enkel de Verbatim +R DL DVDs aan te raden waren.. Dit zou dan misschien mijn probleem verklaren ? Heb ooit ook een verbatimschijfje gebruikt en dat ging toen wel ???

Harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan