Ik krijg wel de film te zien, maar geen ondertiteling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nienkes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Berichten
3
Hallo allemaal,

Ik wil graag een film kijken met ondertiteling. Dit doe ik al jaren, ik heb alle benodigde bestanden hiervoor, gaat altijd goed. Maar nu lukt het niet meer. Ik krijg wel de film te zien, maar geen ondertiteling. Hoe kan dit? Ik heb verschillende afspeel programma's gebruikt, maar nergens werkt het.

Groetjes:)
 
beste nienkes, welkom op dit forum

wat versta je onder de "benodigde bestanden"
en met wat voor progje werden de bestanden onder de video gezet ?? (DirectVobSub misschien ?? )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als het een avi(.avi) is moet je ondertitelbestand(.srt) exact dezelfde naam hebben en vobsub moet ook geinstalleerd zijn.Die start automatisch op bij het afspelen van een avi zodat de sub(srt) meeloopt met je filmpie.
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel aangepast "Help" zegt niets over je vraag/probleem.
 
Ja ik heb Vobsub enzo. Het gaat al jaren goed, ik weet ook dat je beide bestanden dezelfde naam moet geven en met avi en srt enzo. Maar nu opeens heb ik een film waarbij de ondertiteling het niet doet.

Groetjes
 
probeer eens beide bestanden te openen met subsync.

Dit is een progje om ondertitels te syncroniseren met de film en zo kan je zien of de srt eventueel corrupt is of niet.
 
Als ik subsyc gebruik dan zie ik de ondertiteling niet. Maar ik heb meerder ondertitelingen gebruikt, is bij allen hetzelfde probleem.
 
is het wel een avi?

gebruik gspot om dit te checken.




pm me eventueel de link waar je de film gedownload hebt
 
lukt het nog wel met andere films + subs ??
anders is misschien DirectVobSub niet goed meer en moet je die opnieuw instaleren
 
The Filmachine

Gebruik de Filmachine. Is erg handig progje om je film te branden, ondertitleing eronder te zetten. Werkt met de volgende video formaten: AVI, MOV, MP4, MKV en RMVB. En de volgende ondertiteling bestanden: SRT en SUB. Veel succes en hopen dat je probleem nu is opgelost :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan