Foto mappen opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Beste mensen,

Ik ga binnenkort mijn computer helemaal opschonen!, me hele hardeschijf leeg halen enzo. Dat is verder geen probleem dat doe ik wel vaker, Maar elke keer ben ik dan weer al me foto's kwijt. Elk weekend maak ik wel foto's samen met mijn vriendin. Die wil ik graag ALLEMAAL bewaren!. Het zijn ongeveer 28 mappen vol met foto's. Die wil ik niet kwijt raken, maar toch wil ik weer me hele computer opnieuw installeren zodat ie weer lekker snel is. Wie weet een plannetje om al die mappen gewoon als origineel te kunnen bewaren? Ik kan ze ook wel op cd branden maar dan kunnen er maar 2 mappen op 1 cd ongeveer en dat kost me veel cdtjes!. Wie weet wat?
 
koop een externe hardeschijf en zet daar al je foto's op ;)

dan heb je al je foto's nog. maar kan je wel je computer schonen :)
 
Ja, dat kost me weer 100 euro voor 1TB geheugen. Is er geen andere manier?

valt wel mee hoor die prijs:)

maar je zou ze ook online kunnen opslaan maar dat duurt wel heel lang ;)

ps: heb jij voor 1tb aan foto's dan? is een 500 gig/250 gig externe schijf niet voldoende? want die zijn er al voor 30/40 euro te koop;)
 
valt wel mee hoor die prijs:)

maar je zou ze ook online kunnen opslaan maar dat duurt wel heel lang ;)

ps: heb jij voor 1tb aan foto's dan? is een 500 gig/250 gig externe schijf niet voldoende? want die zijn er al voor 30/40 euro te koop;)

Kun jij mij een link geven van een externe hardeschijf van 250/500 gb voor rond de 30/40 euro?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan