Windows 30 dagen trail...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Berichten
220
Hallo, Sinds een jaar heb ik een nieuwe kast om men computer, maar ik heb dus de oude weg gegooit.
en een maand geleden moet men computer opgeschoont worden en zou de winkel waar ik hem liet opschonen windows er opnieuw op zetten.
maar ze hebben me een 30 dagen proberen ding gegeven en nu zit ik dus met een probleem.
Zoals veele van jullie weten staat op de orginele kast je windows serial key, maar dat wist ik ook niet dus ik had de oude kast weggegooit...
Nu wil ik dus iemand vragen om mij hier mee te helpen.
Het maakt me niet uit of ik een serial key op het internet krijg die windows illigaal crackt, als ik maar zo snel mogenlijk een oplossing krijg want de tijd dringt xD

Alvast bedankt, Mastaglazy:thumb:
 
Hallo, Sinds een jaar heb ik een nieuwe kast om men computer, maar ik heb dus de oude weg gegooit.
en een maand geleden moet men computer opgeschoont worden en zou de winkel waar ik hem liet opschonen windows er opnieuw op zetten.
maar ze hebben me een 30 dagen proberen ding gegeven en nu zit ik dus met een probleem.
Zoals veele van jullie weten staat op de orginele kast je windows serial key, maar dat wist ik ook niet dus ik had de oude kast weggegooit...
Nu wil ik dus iemand vragen om mij hier mee te helpen.
Het maakt me niet uit of ik een serial key op het internet krijg die windows illigaal crackt, als ik maar zo snel mogenlijk een oplossing krijg want de tijd dringt xD

Alvast bedankt, Mastaglazy:thumb:

goede zaak van die winkel :O
ik ben pas net nieuw dus weet niet of hier illegale dingen mogen worden besproken (A)
 
Dit is een geval van eigen schuld. Je kan de winkel er niet op aanspreken want jij bent verantwoordelijk voor een juiste licentie.

Nu je die dus weggegooit hebt zit er niks anders op dan een nieuwe licentie te kopen. Als je het illegaal wilt doen dan krijg je hier op helpmij niet de antwoorden daarop.
 
Dit is een geval van eigen schuld. Je kan de winkel er niet op aanspreken want jij bent verantwoordelijk voor een juiste licentie.

Dat is wel waar. Alleen wij moeten meestal even een belletje geven als er geen licentie bij geleverd is ;)

Als je het illegaal wilt doen dan krijg je hier op helpmij niet de antwoorden daarop.

dankje weet ik ook weer dat ik zulke dingen hier niet mag vermelden :D
 
Ik snap best dat het niet mag maar ik heb echt nu even een key nodig, over een week komt men oom thuis en die heeft een officieele windows key voor mij :( maar als ik niet binnen 4 dagen windows activeer kan ik niet veel meer doen -.-

P.S ik geef helemaal niet de winkel de schuld, nou ja wel een beetje, want ze hadden moeten zeggen dat ik die sticker of hele kast moest houden ingeval dat windows opnieuw zou moeten geinstalleerd worden, want ik wist dat niet en er stond ook helemaal nergens dat ik die moest bewaren dus ik vind wel dat het hun schuld was.
 
Er is al duidelijk aangegeven dat wij jou hier niet mee mogen helpen. Je zal dus een andere manier meoten vinden om aan een key te komen.

Het nog een keer vragen heeft geen zin, ook wij hebben ons aan die regels te houden.
 
Als je 4 dagen om zijn, en je start dan de pc op, gaat de pc vriendelijk vragen om een geldige productcode op te geven. Dus het kan geen kwaad als je 4 dagen om zijn. Je kan dan wel niets meer doen.
 
Je zou eventueel de mogelijkheid hebben om Linux te installeren. Gewoon om de tijd tussen nu en je oom weg te halen.
 
Raar dat ze je dan niet hebben gewaarschuwd daarvoor.

Ik weet ook niet of je zomaar een site mag doorgeven op deze site maar kijk even op serials, gebruik google, de bovenste site!

Of kijk op Helpmij.nl, daarstaan er ook een aantal.

En kijk, geen sites doorgeven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Raar dat ze je dan niet hebben gewaarschuwd daarvoor.

Ik weet ook niet of je zomaar een site mag doorgeven op deze site maar kijk even op serials, gebruik google, de bovenste site!

Of kijk op Helpmij.nl, daarstaan er ook een aantal.

En kijk, geen sites doorgeven!

Je geeft namen van website's, waar je vermoedelijk gepirateerde software kan vinden, dat is eigenlijk nét zo erg ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, nou en:p

Gaan we tegenwoordig dood van een illegale site dan?

Persoonlijk zal het me een worst zijn waar jij je software vandaan haalt, echter het is schijnbaar policy op dit forum om zulke dingen niet te vermelden .. Kleine moeite om je daar dan aan te houden lijkt me! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan