Auto photoshoppen :D Wie helpt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Hallo ik zoek iemand de me kan helpen :D
Ik heb een plaatje waarvan het blauw weg moet en echt 100% transperant moet zijn behalfe de auto dan. Aangezien ik er geen flauw benul van heb hoe het werkt lukt het me ook niet echt :D

Afbleeding waarvan de wolken weg moten en voor de rest 100% Wit of transperent :D
 
met magic wand even de auto helemaal selecteren en dan rechtermuisknop select inverse en dan kan je de achtergrond zo delete ;)
 
Werkt magic wand niet, dan kan je de auto omlijnen en daarin selecteren met magicwand en dan de achtergrond deleten, moet je wel de outline op een aparte laag doen.
 
Okeee :p? ik snap het niet meer xD? En ik heb geen Adobe Photo shop. Heb alleen Gimp 2.6 waar ik beetje mee overweg kan. Kan iemand me er beetje mee helpen?
 
Had je zoiets (zie bijlage) in gedachten...

Graag gedaan.
 

Bijlagen

  • car.jpg
    car.jpg
    18,2 KB · Weergaven: 51
Ja precies super. :D Harstike bedankt :D:D:D:D:D:D

het is eigenlijk heel simpel met de magic wand... als je het vaker moet doen zou ik eens een keer een trial(ofzoits) van het internet halen om het te proberen! het is leuk en makkelijk!!
 
het is eigenlijk heel simpel met de magic wand... als je het vaker moet doen zou ik eens een keer een trial(ofzoits) van het internet halen om het te proberen! het is leuk en makkelijk!!

Of je doet het met Paint.NET...

Het was overigens met PdN niet zo simpel, het kleurverschil was niet groot genoeg, werd niet herkend, dus toen heb ik een outline gemaakt en die gebruikt.
 
Of je doet het met Paint.NET...

Het was overigens met PdN niet zo simpel, het kleurverschil was niet groot genoeg, werd niet herkend, dus toen heb ik een outline gemaakt en die gebruikt.

site kende ik niet :p ik gebruik photoshop altijd, met magicwand is het echt aanklikken van alle onderdelen beetje bijschaven en klaar ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik Corel Paint Shop als je geen verstand heb van die professionelere programma's :D :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan