Foto's op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
505
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendin op vakantie geweest, die foto's/video's wil ik graag op cd zetten in een diashow of presentatie, dus niet saai een rijtje met foto's...

Welke programma's heb je daarvoor ?

Alvast bedankt

ps ik heb al rond gekeken maar de meeste zijn niet goed
 
gewoon windows movie maker? werkt altijd goed plus je kan mooie overgangentoevoegen :thumb: lijkt me de simpelste oplossing
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties

Deze zijn allebei voor een noob makkelijk te gebruiken? Heb geen ervaring op dit gebied
 
Bedankt voor jullie reacties

Deze zijn allebei voor een noob makkelijk te gebruiken? Heb geen ervaring op dit gebied

ja zeer simpel, windows movie maker zit al op uw computer! je laad gewoon alle foto's met media toevoegen(aan de linkerkant) selecteert de foto's die je wilt hebben (of gewoon allemaal) en sleept ze onder naar de "tijdbalk" daar komen de foto's te staan :D klik rechtermuisknop op een foto om een effect toe te voegen (zwart wit ofsow :D) of ga weer links in het menu naar "overgangen" en selecteer hoe de volgende foto komt(bijvoorbeeld in een hartje) een voorbeeld dat gemaakt is met windows movie maker staat in mijn handtekening de casemod :D kan je even kijken... en als je hulpt nodig hebt (kleine hulp) mag je me altijd op msn toevoegen dan kan ik je eventueel snel vertellen hoe het moet
mijn adres is rickthebest9@hotmail.com , als dan iets niet lukt help ik je meteen ;)
 
Dat op msn hoeft niet, ben der bijna nooit.

Maar wat als je ook video's wil toevoegen, want volgens mij komen ze van de camera af als AVI.

Zet movie maker niet alles om naar wmw ofzoiets ?

Want mijn dvd speler kan niet alles aan
 
Dat op msn hoeft niet, ben der bijna nooit.

Maar wat als je ook video's wil toevoegen, want volgens mij komen ze van de camera af als AVI.

Zet movie maker niet alles om naar wmw ofzoiets ?

Want mijn dvd speler kan niet alles aan

ja hij zet het om :D past daarna gemakkelijk op een dvd'tje filmpjes en foto's kunnen samen in 1 voorstelling als je wilt.... en je kan er nog muziek bij zetten(onder de foto's want onder filmpjes zal het wel al zitten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan