adobe cs3 master op externe harde schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

selin24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
1
hallo,

Ik wist niet precies waar ik deze vraag moest plaatsen, dus heb ik deze dubbel geplaatst.
Ik ben momenteel bezig met een film voor een project. Hiervoor hebben we een cd gekregen (adobe cs3 master). Het gaat er mij om dat ik alleen adobe premiere pro moet hebben om mijn film te monteren. Echter kan ik deze niet installeren omdat er geen genoeg ruimte op mijn laptop is. De installatie geeft aan dat ik 1.0 ram werkruimte nodig heb.
Ik dacht dat ik deze ook op een externe harde schijf kon installeren (500 gb), maar het programma vraagt niet op welke schijf je deze wilt installeren.

Nu is mijn vraag dus:
1. is er een alternatief, zoals alleen adobe premiere pro, wat ook een onderdeel is te installeren? Mij lukt het namelijk niet. Ik heb het geprobeerd door de juiste map te kopieren, gaat niet.
2. Kan deze berhaupt op de externe harde schijf worden geinstalleerd, zo ja, hoe dan?

mijn laptopgegevens:

Hewlett-Packard
Computermodel: Pavilion ZV6100 (EK840EA#ABH)
BIOS-versie: Hewlett-Packard F.1A

Geheugen (RAM)
Capaciteit: 512 MB

Processor
AMD Sempron(tm) Processor 3200+
Versie: x86 Family 15 Model 31 Stepping 0
Snelheid: 997 MHz

Lokaal station
Totale capaciteit: 521.64 GB
Som van de vaste schijven: (C: E: )

Gebruikt: 62.72 GB
Beschikbaar: 458.92 GB

kan iemand mij aub helpen???
 
De installatie geeft aan dat je 1 GB aan werkgeheugen (oftewel RAM) moet hebben. In je systeem-rapport staat dat je 512 MB hebt. Dat is te weinig, vandaar dat Premiere niet wil installeren. Met een externe schijf verander je daar niks aan.

Wat je kunt doen is er extra RAM bijprikken, maar daarnaast zie ik dat de harddisk van je laptop op 4200 toeren draait, en dat is te weinig voor videobewerking, ook als je een externe harde schijf gebruikt, want de laptop harddisk blijf je nodig hebben. Zoek een andere computer op..

http://www.reviewtime.co.uk/productview-764.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan