storex mpix-358hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleine01

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
5
hallo ik heb van weekend een storex pmix-358hd gekocht alles werkt perfecht voor de moment alleen kan ik gaan films op zetten
alle wel zien maar de ondertiteling werkt niet en het beging scherm van mijne film ook niet
weet er iemand soms hoe ik die film moet opzetten of wat ik moet doen. wat ik moet in drukke voor de film op te zette ik heb mijn film in de map video-ts en audio-ts gezet zoals op mijn andere harde schijf maar op die nieuwe werkt het niet
heb het ook zonder die mappe,n gedaan maar dan werkt het ook niet


hopelijk kan iemand mij snel helpen want kwzeet niet meer war ik moet doen.


groeten kristof
 
..

ik heb eigelijk geen idee ik cop.. mijn films met dvd shrink of dvd decrypter en zo zet ik die op mijn externe schijf maar heb de film werk alleen werkt de ondertitels niet en mijn menu van de films maar weet u mss ook hoe ik die film moet opstarten ??? want met mijn andere schijf moe tik op dvd play duwen maar dat heb ik niet met deze schijf en hoe kan ik dan mijn films om zetten naar avi films of hoe zit dat eigelijk ?

groeten kristof
 
normaal kan ik vedeo in avi en mpeg en xvid, mpeg 1 2 3 4 , vob afspellen hoe kan ik dan het beste mijn films dan copieren...maar als ik films copier dan krijg ik allemaal bestanden en dan zet ik die in de map video_ts en audio_ts en dan kan ik alles gebreuken.dus kweet eigelijk niet hoe ik het moet oplossen en in de handleidingen vind ik ook niets daar staat alleen in hoe je die moet aan sluiten aan de tv en computer en het kaske meer niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan