Geluid bij film maken STUDIO 12 valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ometepe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
3

Bij het maken van een film in Pinnacle Studio 12 valt bij enkele clips het geluid uit bij afspelen zowel bij opslaan op harde schijf als branden van een DVD
Bij een nieuwe poging zijn het weer een paar andre clips maar meestal dezelfde
weet iemand een oplossing???
Ik gebruik een Fijutsu siemens AMILO P 3630 desktop DDR 4GB Windows Vista van dit jaar







gr eric
 
Hoi,

Heeft dit allemaal ooit een keer wel gewerkt? Doe even een systeemherstel.
Probeer anders even herinstallatie van Pinnacle Studio. :rolleyes:

Succes! :thumb:
 
Bij het maken van een film ( gemaakt met Sanyo Xacti HD 700) in Pinnacle Studio 12 valt bij enkele clips het geluid uit bij afspelen zowel bij opslaan op harde schijf als branden van een DVD
Bij een nieuwe poging zijn het weer een paar andre clips maar meestal dezelfde
weet iemand een oplossing???
Ik gebruik een Fijutsu siemens AMILO P 3630 desktop DDR 4GB Windows Vista van dit jaar
Met het maken van een film met beeldjes van mijn Sony fotocamera had ik geen problemen!
 
Laatst bewerkt:
Maak de film in 2 fasen

Had ineen hetzelfde probleem "Geluid bij film maken STUDIO 12 valt weg" op willekeurige plaatsen in de film op DVD of MP2/4 bestand, terwijl het storyboard wel in orde is. Werk al enkele jaren met Studio 12, nu plotseling dit probleem. Mogelijk veroorzaakt door updates van Windows 7 of installatie van AV4S.
Oplossing: maak een M2v (alleen video) en apart een M2a (alleen audio) bestand aan. Instelbaar bij setup opties voor bestand aanmaken.
Voeg deze 2 samen in een nieuw project om de DVD (met menu) te maken, gebruik het onderste audiospoor en bovenste videospoor. Gaat dan wel goed. http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan