Film op mp3 Format Error?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stroop

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Berichten
116
Heb een redelijk oude mp3 van TomTec , 1 GB.
Nu kan ik er films opzetten ( staat in menu )
Maar wanneer ik het in een AMV bestandje zet ( anders gaat het helemaal niet ) geeft hij een format error aan.
Weten jullie hier musschien een oplossing voor?
Alvast bedankt :)
 
"format error" => wellicht anders de schijf formateren.

Heb een redelijk oude mp3 van TomTec , 1 GB.
Nu kan ik er films opzetten ( staat in menu )
Maar wanneer ik het in een AMV bestandje zet ( anders gaat het helemaal niet ) geeft hij een format error aan.
Weten jullie hier musschien een oplossing voor?
Alvast bedankt :)

Ik was een tijd aan het stoeien geweest met mijn MP4-speler. AMV-filmpjes werkte goed op mijn computer, maar niet op de MP4-speler. Van alles geprobeerd. Vanmiddag met bijgeleverde software genaamd: 'MP3 player disk manager' gebruikt om de schijf van de MP4-player te formatteren. In dit disktooltje zit ook een optie "Partition and Encrypt". Deze staat bij mij standaard op 52 mb ingesteld. Dit betekent volgens mij dat je dan nog eens een aparte logische partititie 'binnenin' het schijfje van de MP4-player maakt. Deze heb ik dus naar 0 verschoven. Dus mijn Mp4-schijfje is nu niet meer nog eens opgedeeld. Het resultaat: Alle amv-filmpjes die ik er nu op zet, speelt hij wel af.

Wie weet kun jij dit ook proberen. Wellicht heeft het ("format error"), dus echt te maken met de manier waarop je het schijfje formateert. Probeer hem dus eens te formateren zonder er nog een aparte indeling aan toe te voegen. Overigens heb ik wél BOOTABLE aangevinkt voor ik hem ging formateren !!!

Hoop dat je hier iets aan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan