autoradio draadloos voor meenemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
354
hallo,
ik zie wel eens mensen lopen met autoradio's ingebouwd in een klein kasje(waarschijnlijk zelfgemaakt) maar wat heb je er voor nodig om die te maken??

ik heb al:
- autoradio
- ventilator(uit een oude voeding die het niet meer deed)

wat voor elektriciteit heb ik nodig??

MVG,
MrHook
 
Nooit van gehoord of ik begrijp je vraag niet, maar is het de bedoeling de radio buiten de auto te laten spelen?

Dan zouden boxen ook wel handig zijn.
 
Nooit van gehoord of ik begrijp je vraag niet, maar is het de bedoeling de radio buiten de auto te laten spelen?

Dan zouden boxen ook wel handig zijn.

weet ik, maar heel veel hebben dus een doos(of zo iets) daat zit een autoradio in met boxen(logisch) en dan op accu denk ik of zo.

MVG,
MrHook
 
je bedoelt eigenlijk een bierkrat radio
dat doe je volgens mij met een accu uit een apc ups
en dan een omvormer om in het stopkontact/auto ding te doen

dus wat je nodig hebt is
1. radio
2. accu
3. boxen
4. krat/kist
5. omvormer

dit is naar mijn weten alles
 
ik heb een bier-krat met een accu, versterker (of autoradio) en boxen.. en een hele hoop kabels!
 
okee, danjewel allemaal, ik ben geholpen, ik laat wel weten als het gelukt is !!

MVG,
MrHook
 
ik heb een bier-krat met een accu, versterker (of autoradio) en boxen.. en een hele hoop kabels!

Ik ben er mee bezig. Ik heb een autoradio. Maar welke kabels moet ik aan mijn boxen sluiten? ik heb geel grijs blauw en groen.

rood en zwart heb ik om stroom te krijgen aan me accu

Bvd, Bas
 
als het goed is staat er boven op de radio een beschrijving welke kleur kabel van welke is. Ik heb het niet met een autoradio gedaan maar ik denk grijs.

Mvg
 
als het goed is staat er boven op de radio een beschrijving welke kleur kabel van welke is. Ik heb het niet met een autoradio gedaan maar ik denk grijs.

Mvg

Ik heb lang geprutst en weet het nu:

Geel is + zwart is - Rood is contact auto.

Dus geel en rood aan elkaar en die aan de plus van de accu
Min accu aan de min boxen
Groen autoradio aan plus boxen.

Ik zet dit erbij voor mensen die het misschien willen weten.

Mvg Bas
 
rood = remote (REM) dit gaat idd naar het contact van de auto (als die er zou zijn)
TIP:
doe hier een schakelaartje tussen, dan heb je een soort 'killswitch' Handig voor als je met een paar vrienden buiten staat en de politie komt langs rijden.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan