xp verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Berichten
715
hallo, ik heb vista op mijn pc, maar kan er niet bij want heb xp erover heen geinstalleerd omdat mijn HDD niet goed wertke.... lang verhaal :)
nu wil ik xp weg hebben maar heb dat op 2de partitie gedaan, maar daar staat ook allemaal software op, is er een mogelijkheid om xp weg te halen zonder te formateren, zodat ik die software kan behouden?

alvast bedankt

mvg

michel
 
Nogmaals Vista installeren op de partitie waar Vista al staat, nadat je die partitie middels de setup van Windows hebt geformatteerd.
 
ik heb vista nog, maar kan er nie bij..

en dan ben ik alsnog alles kwijt...
 
Je schreef dat je XP op die 2e partitie hebt geïnstalleerd? Dan Vista nogmaals op de andere (Vista) partitie. Dan kun je weer starten in Vista, de bestanden die op de XP partitie staan naar de Vista partitie kopiëren en vervolgens de XP partitie wegdoen.
 
dan moet ik vista helemaal op nieuw gaan installeren? dan werken die proggrama's nie meer xD

plus heb geen cd
 
Ja, maar je vraagt om een oplossing, ik kan zo gauw geen andere verzinnen.
 
oke , laat die proggs maar dan xD maar hoe kan ik me vista boot terug krijgen vanaf xp?

had progg gedaan maar die werkt nie
progg:EasyBCD

kan me pc nie opene vanwege een fout
 
is dat gratis? had al voor gekeken maar kwam bij iets moest ik betale ofzo
 
nog een vraag xD lastig ben ik ook :p

als ik xp wel verwijder door formateren, kan ik dan gewoon weer opstarten met vista of is dat dan nog steeds weg?
 
Weet ik helaas niet, handiger is wellicht om eerst bootpro te proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan