Een DVD van een begrafenis omzetten naar een CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

PasAppie

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Berichten
99
Goedenavond,

Ik heb van mijn tante een dvd gekregen van mijn oom die pas geleden is overleden.
Ik wil deze dvd graag 10 keer kopiëren voor andere mensen, maar nu zie ik dat dit een dvd is van 1.56 gb met een bestands extensie UDF, als ik heb afspeel met power dvd hoor ik alleen geluid zonder beeld. Ik heb mijn tante nu nog niet gesproken omdat het 23:47 is maar ik ga er bijna vanuit dat er in een kerk geen video opnames worden gemaakt van een begrafenis, dus alleen geluid waarschijnlijk, is het mogelijk om de udf om te zetten naar een audio cd ?
dat scheelt weer 10 dvd's die ik van mijn tante heb gekregen. Zo kan ik de audio op cd's branden en mijn tante de dvd's terug geven kan ik in elk geval een klein ding wat positiever maken, ook probeer ik mooie cd hoes maken.
 
Goedenavond
UDF bestand is een soort van image-bestand en kun je bijv. uitpakken met 7zip.
Dan kun je kijken welke bestanden erop staan (mischien wel mp3 of wav)en die kun je op cd branden.
link naar 7zip > http://www.7-zip.org/

Installeren>rechtermuis op udf bestand en 7zip aankiezen en uitpakken.
 
Laatst bewerkt:
ik heb 7 zip gedownload bedankt ik heb de dvd nu wel naar mijn documenten/mijnvideo's gedownload maar kan hem nog niet omzetten naar een cd.
wel bedankt voor je reactie:)
 
Maar is het wel uitgepakt nu dan?
welke bestanden zijn er uitgekomen nu?
 
als ik bij deze computer kijk op de dvd staan er dezelfde mappen in als een dvd
video_ts etc.
 
Dan zijn het gewoon dvd bestanden.
Staat er alleen muziek op?
Om om te zetten naar bijv. mp3 of zo is een hoop gedoe en veel programma's proberen,makkelijkste manier is gewoon die dvd kopieren/branden als dvd.ook al is het 10x.
 
Laatst bewerkt:
Ben inmiddels klaar met branden bedankt voor de reactie's :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan