MOV bestanden afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maisam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Berichten
2
Hoi,

Ik ben nieuw hier, heb mij hier aangemeld en vraag mij af hoe ik een MOV bestand kan afspelen. Ik heb de quick time player gedownload en daar krijg ik een foutmelding telkens. En voor een convertor programma zijn allemaal trail versies. Dan krijg ik een tekst in het midden van de videofilmpjes.

Ik heb een hd camera van jvc everio en wil die graag overzetten in dvd of in mijn pc opslaan. Maar weet niet hoe ik die mov bestanden moet converteren met welk programma die fatsoenlijk werkt. Heb echt alles geprobeerd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes maisam
 
Dat is het probleem met JVC camera's helaas.Je moet de software gebruiken die er bij geleverd is. Power Director heet dat geloof ik.
 
Dat is het probleem met JVC camera's helaas.Je moet de software gebruiken die er bij geleverd is. Power Director heet dat geloof ik.

Als ik die software download lukt het dan wel.. Ja, spijtig, ik wist niet dat het een heel gedoe was. Ik dacht koop een HD camera makkelijk alles in pc te zetten dus niet. Ben zo kwaad. Ik ben nu al heel lang aan het proberen.
 
Heb je die camera nieuw gekocht dan? Dan zit de software er bij hoor !!
Het is alleen niet gratis te downloaden. Als je Power Director eenmaal hebt is het niet meer zo lastig hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan