IP Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvbolsward

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Berichten
4
Hallo

heb me verdiept in het streamen van webcams en denk dat ustream.tv voor mij geschikt is. Nu ben ik op zoek naar mensen die goede ervaringen hebben met IP camera's.
Vragen die ik heb zijn:

Wat is een goede camera?( en dan wel eentje met microfoon)

Kun je ze voor een raam plaatsen en dan naar buiten richten? Of gaat dit ten koste van het beeld/kwaliteit?

alvast bedankt.

groet TV
 
Prijs van die dingen zegt vaak wel wat, Philips camera's werden in 1 van m'n vorige links aangeraden als goed en betaalbaar. (Zeker iemand uit Eindhoven :) Er zit nog een instinker in de specs van die dingen. Er is sprake van een maximale resolutie, en van een max resolutie bij een hoge framerate. Dan kan een camera bijv. 640 x 480 aan (dat is goed), maar bij 25 beelden per sec. doet ie nog maar 320 x 240
(=niet goed). Let daar op bij je keus. Het is wel zo dat een camera van 640 x480 meer data tegelijk verzendt, en dat kost meer. In het geval van jouw gratis Streamprovider zul je eerder op zwart gaan.

Een camera binnen zetten en naar buiten richten kan, maar je moet oppassen met de spiegeling van de ramen (Het moet binnen altijd donkerder zijn dan buiten).

Een microfoon op je camera heeft geen zin, vanachter glas..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan