foto's samenvoegen psp 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

clochard

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
8
Hoi,
Ik probeer 2 foto's naast elkaar te plakken maar dat lukt niet! De bedoeling is dus dat foto 1 links en foto 2 rechts komt te staan, zonder elkaar te overlappen. Het formaat wordt dan ongeveer dat van een visitekaartje. Ze moeten dus als het ware tegen elkaar aan geplakt worden en dan samengevoegd worden tot 1 nieuw bestand. Wie helpt mij?:confused::confused::confused:
 
In PSP is dat eenvoudig
Foto 1 openen
Foto 2 openen
foto 1 de doekgrootte vergroten
foto 2 alles selecteren en kopieren
in foto 1 plakken
 
digibeetje

Hallo lieve Laura,

Dank voor je antwoord; probleem is echter dat ik een bijna complete digibeet ben (wat verwacht je anders met zo'n naam), en ik hiermee niet echt veel verder kom aangezien ik echt moet weten wat, waar onder welke knoppen zit.
:shocked::d
Mocht je de tijd vinden om dit voor mij op een rijtje te zetten zou ik je zeer dankbaar zijn...
De formaten van de twee afzonderlijke foto's zijn niet echt van belang, omdat het om 2 abstracte voorstellingen gaat die ook op het gewone formaat niet voor iedereen te begrijpen zijn:)

Groetjes
 
gelukt

Hoi Laura,

Het is gelukt, ik was me er alleen niet van bewust dat ik moest plakken in het nieuwe doek! Weer wat geleerd... Eigenlijk ook logisch natuurlijk!!! Nogmaals bedankt en prettige dag(en).

Groet,

Fred:thumb::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan