versterker op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2009
Berichten
8
hallo,

ik heb sinds kort een nieuwe laptop(windows vista)
omdat ik een groot muziekliefhebber ben heb ik nogal veel muziek op mijn pc, om dit allemaal nou cd's te zetten is een heel gedoe!

ik wou graag een versterker aan mijn laptop aan sluiten en uiteindelijk op mijn 4 boksen het geluid afspelen. die boksen zitten nu nog op mijn cd speler

ik heb gehoord dat je een versterker via een mp3 speler aansluiting en oortelefoon kan aansluiten dus als ik dan een cd wil afspelen kan dat via mijn cd speler(alleen ff kabeltje in de oortelefoon aansluiting van me cd-speler doen en als ik muziek op me laptop wil afspelen doe ik die aansluiting in mijn laptop!

opzich een goed idee
maar nu de vraag

ik heb verder geen verstand van dit om het aan te sluiten enzo
en wat ik hiervoor nodig heb.

ik wilde graag niet zo veel uitgeven aan mijn versterker!
en ik wil er een waar je 4 of meer boksen aan kan sluiten
kan iemand vertellen wat ik allemaal nodig heb en hoe ik het dan moet aansluiten??
en wat voor versterker er aan te raden valt?
 
Je koopt een kabeltje (3.5 mm male > tulp (dat is rood en wit stekkertje).
Die 3.5 mm stop je in het groene stekkertje in je laptop, de andere kant (tulp kant) sluit je aan op je versterker en voila.

In principe ondersteunt een (gewone) versterker 4 speakers, dus zou je evt. op marktplaats voor rond de 20 euro kunnen kijken of je iets moois vindt.
Let wel op dat het vermogen van de versterker gelijk is aan het constante vermogen van de speakers of lager.
 
Laatst bewerkt:
ik heb al een beetje rondgekeken voor een versterker maar die waren 120 euro of heb ik dan de verkeerde??

heb je misschien een link naar een mooie goedkope of een webwinkel of marktplaats ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan