Roteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Nog maals gefeliciteerd voor de helpmij initiatiefnemers:thumb:

Ik heb een filmpje op een mobiele telefoon van een vriend (samsung) opgenomen.
Deze vervolgens naar mijn mobiele telefoon (LG Cookie) met Bluetooth overgetransporteerd.

Via mijn tel. naar mijn laptop. Nu zag ik dat het filmpje 50 graden is geroteerd.
Ten eerste wil windows moviemaker het bestandje niet openen (hij verzoekt me een codec eerst down te loaden)

volgens mij kan ik deze daarna roteren in movie maker toch?

Ik ben even terug gegaan. Windows media player speelt hem ook niet af. Omdat het mpeg4 is. En nu ga ik naar de link:
http://www.microsoft.com/windows/wi...&id=C00D1199&contextid=83&originalid=80040265

en: http://www.windowscorner.com/vista/installatie/codecs_en_hulpprogramma's_installeren.php

Man o man wahahaha

Iemand al een tip wat ik zou kunnen doen????? Ik heb trouwens windows vista op HP.
- het filmpje speelt wel automatisch in quicktime. maar niet in window m. player en windows movie maker ook niet!!!
 
Laatst bewerkt:
Mpeg4

Ik heb quicktime rotator gevonden die het filmpje wil roteren. Nu heb ik de naam gewijzigd naar .wmv

want met die rotator neemt alleen aan als het een mov bestand is. nu nog geen stap verder:(
 
Ik heb quicktime rotator gevonden die het filmpje wil roteren. Nu heb ik de naam gewijzigd naar .wmv

want met die rotator neemt alleen aan als het een mov bestand is. nu nog geen stap verder:(

Zodus het filmpje is gedraait?
en wat bedoel je met de naam gewijzigd naar .wmv ??
Ik hoop converteren en niet gewoon een andere bestandsextensie typen:p

Mvg Timothy
 
Op het moment gebruik ik windows moviemaker om filmpjes te bewerken. Jammer genoeg heeft deze niet genoeg mogelijkheden. Ik stuitte tegen het volgende probleem.
Ik heb een filmpje opgenomen zonder geluid, met playback. Je hoort wel omgevingsruis. Waaronder wind.
En heb ik een muziekbestandje met zang. Nu wil ik het bestandje synchroom met playbacken en zang timen. En met het windows mov. maker gaat dit toch wat lastiger...

Heeft iemand een tip??
 
Zodus het filmpje is gedraait?
en wat bedoel je met de naam gewijzigd naar .wmv ??
Ik hoop converteren en niet gewoon een andere bestandsextensie typen:p

Mvg Timothy


Het is me gelukt om het bestandje te roteren
 
Hey om even op je vraag terug te komen... ik heb het filmpje eerste laten roteren met movie rotator. hij is vervolgens geconverteerd in een wmv. nu is youtube nog steeds bezig het clipje te laden (al dik 1,5 uur!!!) hij is maar max 4 min. lang

grootte is 32.8 MB/103.8 MB met de geweldige dongel van kpn:(

weet je een andere mogelijkheid?? ik baal ervan.

Je lacht wel wahahah maar had het formaat eerst handmatig veranderd whihihi:p

MIJN DANK IS GROOT
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan