films pc afspelen op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

lin10

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Berichten
321
Ik heb wat films en series op mijn pc staan en dat neemt nogal veel ruimte in beslag. Het branden hiervan neemt ook nogal wat ruimte in beslag voor wat betreft de dvd's die je er voor nodig hebt. Eenmaal gekeken wil er ze eigenlijk weer wissen. Er schijnt nu een harde schijf of zoiets te zijn die je op je tv kan aansluiten om de films en series te kijken.
Hoe noem je dit? En heeft er iemand tips welke goed is? Ik heb pas een nieuwe grundig tv gekocht dus als het goed is moet het op deze tv wel lukken.
Alvast bedankt voor jullie hulp.....
:eek:
 
Hoi,

Ik denk dat je zo iets bedoeld als dit
Maar als de pc niet te ver van de tv af staat zou je ook gelijk hiervan kunnen gaan kijken.

Modag
 
Laatst bewerkt:
De link "dit" doet het bij mij niet. Kan je deze nog een keer geven?
Ik heb een laptop dus die kan ik dicht bij mijn tv zetten.
Wat heb ik dan nodig?
:eek:
 
Hoi,

Vreemd dat de link niet werkt hier een andere.
En heeft het notebook een vga uitgang geef anders even het merk en type notebookop.


Modag
 
Hoi,

Volgens mij heb je een hdmi aansluiting dus nu is het even van belang welke grundig en type je hebt lastig he al die vragen maar anders kan ik geen advies geven.

Modag
 
Hey, misschien is de western digital tv hd media player heb ik zelf ook, top apparaatje.
Gewoon een kastje die met een hdmi kabel naar je TV kan. Zit geen harde schijf in dus als je gewoon een 2.5" schijfje ofzo hebt pleur je die erin en kun je meteen film kijken !
Cheers,
- Wickedd
 
Hey, misschien is de western digital tv hd media player heb ik zelf ook, top apparaatje.
Gewoon een kastje die met een hdmi kabel naar je TV kan. Zit geen harde schijf in dus als je gewoon een 2.5" schijfje ofzo hebt pleur je die erin en kun je meteen film kijken !
Cheers,
- Wickedd

Waarom een dure investering als het zo ook kan.

Modag
 
@Modag: Je had 2x http:// in de eerste link staan ;) dit is de goede link.
 
Ik was ff weg.
Grundig is Vision 7 32-7952 T.
Heb je daar wat aan.
Bedankt voor de andere antwoorden.:thumb:
 
Hoi,

Denk dat het vrij makkelijk is je tv heeft ook een hdmi aansluiting dus zal je een hdmi kabel moeten kopen waardoor je ze beide met elkaar kan verbinden zal je wel op je notebook wat moeten instellen maar daar komen we dan ook wel uit.

Modag
 
Laatst bewerkt:
Dan ga ik ff zo'n kabel kopen, maakt dat nog uit welke?
Kan je mij zeggen wat ik dan op mijn notebook moet doen?
Of heb je nog en link waar ze dat uitleggen?
:eek:
 
ReWritables gebruiken

hallo,

Je kan ook ReWritabel dvd's gebruiken.. eerst wel gewoon de film branden.... dan kijken en de volgende keer weer een andere film erop zetten... zo doe ik het ...werkt perfect
 
Hoi,

Nee op zich maakt het niet zo veel uit welke maar zou niet de goedkoopste nemen .

Ik ben even in je gebruiksaanwijzing aan het zoeken hoe je dit het makkelijkst kan doen.
Je zal dit bij je beeldscherminstellingen moeten regelen.


Modag
 
Laatst bewerkt:
hallo,

Je kan ook ReWritabel dvd's gebruiken.. eerst wel gewoon de film branden.... dan kijken en de volgende keer weer een andere film erop zetten... zo doe ik het ...werkt perfect

Hoi Jeroen, dat heb ik ook een tijdje gedaan. Ik heb nu een brander die goed is dus dat moet lukken. Voorheen deed mijn brander het niet zo goed. Dus is inderdaad ook nog een optie.
thnx.
 
Hoi,

Maar wel een omweg gelijk kijken lijkt mij toch een stuk makkelijker. En minder belastend voor je schrijver.

Modag
 
hdmi kabel aangesloten op tv en pc en ik heb beeld.
gaaf hoor.
geluid is nog niet helemaal wat het moet zijn maar dat ga ik nog wel uitzoeken.
verder nog tips om het afspelen optimaal op mijn tv te krijgen.
:thumb:
 
Hey, misschien is de western digital tv hd media player heb ik zelf ook, top apparaatje.
Gewoon een kastje die met een hdmi kabel naar je TV kan. Zit geen harde schijf in dus als je gewoon een 2.5" schijfje ofzo hebt pleur je die erin en kun je meteen film kijken !
Cheers,
- Wickedd
Ik ga hier toch nog even verder met mijn vraag.
Ik wil toch een externe harde schijf gaan kopen, films nemen erg veel ruimte in beslag.
Is het nou handig om zo'n western te kopen of gewoon een externe harde schijf?
En wat bedoel jij met "geen harde schijf maar een 2.5 schijfje of zo".
:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan