Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Adobe After Effects greenscreen probleem

Vraag is niet opgelost

Adobe After Effects greenscreen probleem

Hallo allemaal. Ik ben een beetje aan het oefenen met het bewerken van film en heb "What's in the box" een beetje als voorbeeld (zie YouTube). Ik wil dat er een bepaald plaatje precies mooi op het groene gedeelte blijft, mijn beeldscherm. Ik heb het wel voor elkaar dat mijn beeldscherm transparant is, dus je ziet het plaatje wel, maar die staat gewoon stil op de achtergrond, zie hier wat ik nu heb. Weet iemand hoe het mooi in het beeldscherm te krijgen is?
    Alvast erg bedankt
    Laatst aangepast door dhldhldhl : 20 juli 2009 om 16:19

Senior Member
    je kan frame per frame het gaan instellen, maar in after effects is er een tool, ik denk dat het motion track noemt waarmee je een pixel selecteert dan op play klikt en en die motion tracker zal die pixel proberen te volgen.

Je maakt dus een null object, gebruik op de null object een motion track en dan link je het plaatje aan de null object.

Ik weet niet zeker dat het motion track noemt, ik heb op mijn laptop geen ae staan dus kan het niet checken.

EDIT: het noemt track motion.
    http://www.videocopilot.net/ is trouwens een zeer goede site voor ae.
    Laatst aangepast door sunion : 20 juli 2009 om 17:34

Ik had er net een tutorial over gevonden, en heb het nu werken zie hier. Maar toch bedankt

4. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business