Alles weg ..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevichill

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
237
Hallo allemaal ,
Sinds 2,3 dagen geleden is ineens grotedeels van mijn muziek weg ruiim 400-500 albums uit mijn muziek map , maar het ***ligste is nu dat ik nog steeds maar 1,4gig aan vrij ruimte heb en dan er nog maar 22 mp3tjes in mijn folder staan .. , ik neem aan dat als ruim 500 albums weg zijn dat ik dan niet meer 1,4 gig vrij heb maar wel meer ..
Ik denk dat dit komt omdat ik een tijdje geleden perongeluk in 1 keer de stekker eruit getrokken heb maar het moet nog op m,n pc staan ..

Iemand een idee ??

B.v.d Kevin
 
Hallo allemaal ,
Sinds 2,3 dagen geleden is ineens grotedeels van mijn muziek weg ruiim 400-500 albums uit mijn muziek map , maar het ***ligste is nu dat ik nog steeds maar 1,4gig aan vrij ruimte heb en dan er nog maar 22 mp3tjes in mijn folder staan .. , ik neem aan dat als ruim 500 albums weg zijn dat ik dan niet meer 1,4 gig vrij heb maar wel meer ..
Ik denk dat dit komt omdat ik een tijdje geleden perongeluk in 1 keer de stekker eruit getrokken heb maar het moet nog op m,n pc staan ..

Iemand een idee ??

B.v.d Kevin

Staan ze niet meer in de prullenbak van je computer?
 
Nee daar staan ze niet , ik heb ook via windows zoeken gezocht naar enkele folder,bestands namen van de mp3's maar niks is te vinden
 
hmm, dit begint wel heel vreemd te lijken, laat me ff denken:confused:
 
Er zijn ook ineens films weg uit m,n film map zo te zien net :eek:
denk dat windows een bad trip heefd gehad zo te zien :confused:
 
OFF TOPIC:Is het nodig om ze alle 2 te doen? ik gebruik altijd alleen MBAM:eek:
 
probeer het ,en je ziet het verschil:p

vanmiddag allebij nog gedraaid
mbam vond niks
superantiespyware vond er 8
 
Laatst bewerkt:
probeer het ,en je ziet het verschil:p

vanmiddag allebij nog gedraaid
mbam vond niks
superantiespyware vond er 8

Recuva vind alleen maar bestanden zoals tijdelijke bestanden etc.. met extensie van .F10 , .F99 etc... en paar DLL's en txt bestanden van msn gesprekken maar geen Mp3's of Films heb malwarebytes gedownload en ff installe en scannen , en dan de volgende en ff kijke wat de uitkomst is bedankt alvast :)
 
Hoi,

Beetje ***lig na de voorgaande stortvloed van programmaatjes etc, maar:
klikkerdeklik eerst even hier en bekijk eens waar al je HD ruimte aan op gaat. Je zegt dat er slechts 1.4 GB vrij is, dus..... even checken wat waar staat.

Suc6,

Zqwiqly.
 
Ik heb spyware scan gedaan en had er 9, dat probleem is nu weg en ook die mbware gedaan ook wat dingetjes gevonden en ook opgelost nu , maar ik zette vanochtend mijn pc aan en schijnbaar was me pc verkeerd afgesloten omdat ie bij het booten van windows zon schijfdefragmentatie deed , en toen delete hij indexen van mijn muziek files zag ik en toen ik in mijn muziek map keek was alles er ineens weer... tot 5 minuten later was alles Weer weg :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan