2 Beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PasAppie

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Berichten
99
Ik probeer Battlefield 2 te spelen op 2 beeldschermen?
Ik heb mijn beeldscherm eigenschappen ingesteld als clone maar nu zie op beide beeldschermen hetzelfde wat ik graag zou willen is dat je op de diy projector een soort tweede perspectief of hoe je het ook noemt, ziet dus als ik bijvoorbeeld in een helicopter stap op wake island dat je op het lcd scherm in de helicopter zit en dat je op de projector de buitenkant ziet zoals op vele youtube filmpjes te zien is dit doen ze volgens mij met battlefield recorder kan ik dit live laten zien op de projector?
 
Je moet ze definiëren als Dual-view, dan werken ze samen als één groot scherm. Als je het game dan in Window-mode start kan je twee windows naast elkaar open.
 
Battlefield Recorder kun je niet live laten meespelen.

Hij neemt alles op en dan kun je het later downloaden en bekijken, mits de server natuurlijk Battlefield Recorder aan heeft staan.

Je kunt maar een ding tegelijk doen, of first-person (dus in de helicopter) of third-person (buiten de heli)
 
Oke,
Bedankt ik had in dit in gedachten en dacht nee heb je ja kun je krijgen maar helaas was anders leuk geweest, bij een lan party, mischien moet ik alleen de commander om de diy projector laten afspelen! blijft het ook leuk voor degene die even niet speelt Bedankt voor de reactie's ga nu verder martelen :p met de BF2 Editor leuk om te doen!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan