Langzaam volume omhoog

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeehenk

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
37
Beste mensen,

Ik heb een vraagje. Bestaad er een programmatje waarmee ik een nummer kan bewerken zodat het volume langzaam omhoog gaat? Ik wil namelijk een nummer (Teardrop - Massive Attack) als wekker signaal gebruiken, maar het nummer is te zacht opgenomen... ik wordt er gewoon niet wakker van! Ik wil dus dat het nummer normaal begint en dan steeds luider wordt.

KAN IEMAND MIJ HELPEN LEKKER WAKKER TE WORDEN? Tnx!

Groetjes!
 
acoustica mp3 audio remixer.....

werkt perfect ! ik zal een voorbeeld maken.. (die zal al goed zijn :p)

*edit* ik zal het nummer eerst op 200% zetten en daarna laten beginnen met langzaam oplopen van het begin naar het eind dus dat word op elke seconde dubbel zo hard als eerst
 
lkkr nummer! Ik moet over een week bevallen en ik kijk dagelijks naar de clip op youtube ;)


Atomix, te downloaden via cnet.com.
 
lkkr nummer! Ik moet over een week bevallen en ik kijk dagelijks naar de clip op youtube ;)


Atomix, te downloaden via cnet.com.

OFFTOPIC: succes met de bevalling

helemaal offtopic: vrouwen beter in gamen? xD was het maar waar :p

@TS ik kan het nummer nog wat aanpassen indien nodig ;)
 

Klinkt al lekker! Tnx! Ik hoor alleen de muziek (op mijn telefoon dan) niet echt goed harder worden.... kan aan mijn telefoon liggen hoor! Of misschien loopt het te langzaam op dat het nouwelijks opvalt? Mag opzich wel duidelijk zijn... zegmaar dat de muziek na 1 minuut wel redelijk naar hard staat. Haha.
 
OFFTOPIC: succes met de bevalling

helemaal offtopic: vrouwen beter in gamen? xD was het maar waar :p

@TS ik kan het nummer nog wat aanpassen indien nodig ;)

Super offtopic (sry admins :() Kzeg niet dat alle vrouwen goed zijn in gamen, evenmin dan dat mannen dat zijn. Wordt alleen vaak boos dat wanneer ze me zien spelen en horen praten, dat men denkt dat ik een 12 jarig jongetje ben zonder baard in de keel, en dat ik me dan moet gaanbewijzen. Vandaar dat ik gewoon van de voren mun standpunt al maak ;)


ONtopic:
http://www.download.com/Virtual-DJ/3000-2170-10212112.html?part=dl-VirtualDJ&subj=dl&tag=button

virtual dj. Speel je liedje af en neem het ondertussen op. Handmatig kun je het volume omhoog doen, met de snelheid die je zelf het meest prettig vind.
 
Beste mensen, Het is ondertussen gelukt! Bedankt voor de hulp. Nu kan ik tenminste lekker wakker worden!

@dolliteon: Suc6 met de bevalling! Als je nog meer SUPER chille muziek wilt moet je maar eens de CD Dummy van Portishead downloaden. CD uit 1994 die ik nog altijd helemaal grijs draai. Triphop bovensteplank (Massiva Attack, maar dan nog chiller:thumb:)

Ciao!
 
Heej! Thx voor de tip! Ik zal m Es downloaden! Ikkan nie veel sinds ik eergister nacht van de trap af ben gestuiterd.. ;)

Björk en royksopp zijn dan ook wel je genre? Je weet wel van het liedje eple?

Ook lkkr om mee wakker te worden ;)
 
Super offtopic (sry admins :() Kzeg niet dat alle vrouwen goed zijn in gamen, evenmin dan dat mannen dat zijn. Wordt alleen vaak boos dat wanneer ze me zien spelen en horen praten, dat men denkt dat ik een 12 jarig jongetje ben zonder baard in de keel, en dat ik me dan moet gaanbewijzen. Vandaar dat ik gewoon van de voren mun standpunt al maak ;)



ik snap je punt... lijkt me lastig ;) veel gameplezier


@TS fijn dat het gelukt is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan