ethernet controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilseyes

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Berichten
18
Hallo

Ik had een vraagje aan jullie waar ik zelf niet uit komt.

Mijn oom heeft vandaag een nieuwe computer gekocht, maar het kastje is te klein om een ethernet kaart erin te stoppen, dus moet ik de standaard internet kaart gebruiken die in de pc zit.

Nu is het probleem dat ik de stuurprogramma moet updaten maar zonder internet gaat dat lastig, ook kan ik niet de naam vinden van de ethernet adapter het enigeste wat ik kon vinden bij hardware apparaten was bij overige optie de naam Ethernet-controller.

De gegevens van de computer zijn.


Besturingssysteem: Vista Home c6.0 build 6001

Systeemfabrikant: Acer
Systeemmodel: Aspirex3200
Bios: ) Phoenix-awardworkshopstationbios v6.00p9
Processor: Amd Athlon(tm) 64x2 duel core proccersor 5000+ (2cpus) `2.6.ghz
Geheugen: 2814 mb ram
Wisselbestand: 523 gebruikt 530.5 beschikbaar
Direct x 10

Ethertnet naam: Ethernet-controller?

Nu heb ik via een programma de naam van de kaart gevonden nVIDIA MCP78 - LAN Controller (PHY: Marvell 88E1116R) PCI

Maar ik kan de specifieke driver niet vinden, ook niet op de acer site, ik heb al een paar marvels drivers gedownload maar geen van alle deed het

Weten jullie mischien waar ik de stuurprogramma voor deze ethernet kan downloaden?

Met vriendelijke groet
Dennis

En bedankt namens mijn
 
weet niemand wat ik kan doen?

Echt veel geduld heb je niet hè? Maar even een vraag. Heb je de chipset drivers geïnstalleerd? Die staan volgens mij hier (klik), werkt het nog steeds niet, probeer dan deze (ik vermoed dat dit ook niet succesvol maar toch (klik). En anders zou dit hem kunnen zijn (klik). Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Probeer anders even álle drivers van de acer site van je model computer te downloaden. Ik denk namelijk dat je met die marvell chips niet echt ver komt. Hier is de acer site (klik)
 
Echt veel geduld heb je niet hè? Maar even een vraag. Heb je de chipset drivers geïnstalleerd? Die staan volgens mij hier (klik), werkt het nog steeds niet, probeer dan deze (ik vermoed dat dit ook niet succesvol maar toch (klik). En anders zou dit hem kunnen zijn (klik). Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Probeer anders even álle drivers van de acer site van je model computer te downloaden. Ik denk namelijk dat je met die marvell chips niet echt ver komt. Hier is de acer site (klik)
Ik ga het proberen hartelijk dank, ja sorry voor mijn ongeduld het is niet voor mij maar voor mijn oom, en ik haat het half afgeleverd werk af te leveren vandaar dus sorry voor mijn ongeduldig gedrag. ps. het kan kloppen dat de chip set er niet op staat dan kom ik inderdaad niet ver
 
Laatst bewerkt:
Echt veel geduld heb je niet hè? Maar even een vraag. Heb je de chipset drivers geïnstalleerd? Die staan volgens mij hier (klik), werkt het nog steeds niet, probeer dan deze (ik vermoed dat dit ook niet succesvol maar toch (klik). En anders zou dit hem kunnen zijn (klik). Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Probeer anders even álle drivers van de acer site van je model computer te downloaden. Ik denk namelijk dat je met die marvell chips niet echt ver komt. Hier is de acer site (klik)
Bedankt swallav, dankzij jou chip tip is het goed gekomen!!

Deze kan gesloten worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan