Spel beschadigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cetjeee

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
43
Geachte,

Een vriend heeft een spel op mijn computer gezet maar heeft geen tijd meer gehad om te installeren en heeft het aan mij uitgelegd! ook via msn heeft hij later mij geholpen maar nu weet hij het ook niet. Ik heb dus de eerste CD geinstalleerd en nu vraagt het spel naar de 2de cd data 3.CAB. dus als ik op mijn pc naar de gemounte 2de cd data3 ga selecteren en OK druk, zegt hij: Setup could not find a file on the specified path or disk. Please check that the proper disk is inserted or specify a new path. Ik vind dit raar. En als ik de data3 eens wil uitpakken, want dit is een winrar bestand, dan zegt hij : The archive is either in unknown format or damaged.

Grtjs & thanks
 
Geachte,

Weet u misschien ook een tip op de vraag?

Groetjes & bedankt!
 
Nee, anders had ik het er wel even bij gezet.:)

[edit]Lijkt erop dat de image niet goed meer is.[/edit]
 
hoi
je werkt met images aangezien je moet mounten.
Het kan zijn dat je de originele cd's moet gebruiken om te installen omdat de set-up op
een of andere manier "ziet" dat het gebeurt met mounten.
Ofwel is het maken van die images verkeerd gelopen omdat de beveiliging niet goed "gedecodeerd is" doordat de software verouderd is


groetjes
 
Dat lijkt mij inderdaad ook. Het beste is om het even overnieuw te proberen naar (Bin+ Cue). De cd kan ook beschadigd zijn, (krasjes/ stof) waardoor alle date niet goed wordt gelezen.
 
lijkt me dat je de game gedownload hebt:eek: :D als dit zo is dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan tijdens het downloaden. vink dan voor je op "nzb maken" klikt ook het deel met de PAR-2 bestanden aan

Suc6:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan