slideshow op tv afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanjoop

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
Berichten
17
Hallo,

Ik gebruik al een aantal jaren Ulead cd & dvd pictureshow 4, om slideshows te maken.
Indien ik deze slideshow afspeel op tv, wordt de foto niet in z'n geheel afgebeeld.
Ik krijg het programma niet zo ingesteld dat de foto in z'n geheel afgebeeld wordt. Nu gebeurd het dat van iedere foto ongeveer 1-2 cm niet in beeld komt. Het maakt niets uit of ik de instelling op 4:3 of op 16:9.
Is er misschien een ander slideshow programma (wel met minimaal dezelfde mogelijkheden) dat de foto's wel in z'n geheel afbeeld?
Ik hoop dat mijn probleem een beetje duidelijk is, dus zoals ik een afgedrukte foto krijg, zo wil ik ze ook op tv zien.

grtjs Joop
 
Ik ga ervan uit dat je kijkt op breedbeeld
Als je op 4.3 kijkt is het logisch dat je die zwarte randen krijgt
Kijk je op 16.9 en je krijgt dan zwarte randen dan lijkt het mij dat de verhouding van de foto niet overeenkomt met 16.9
Mischien camera niet op breedbeeld gezet??

gr leon
 
Ik ga ervan uit dat je kijkt op breedbeeld
Als je op 4.3 kijkt is het logisch dat je die zwarte randen krijgt
Kijk je op 16.9 en je krijgt dan zwarte randen dan lijkt het mij dat de verhouding van de foto niet overeenkomt met 16.9
Mischien camera niet op breedbeeld gezet??

gr leon

hoi Leon,

Bedankt voor de reactie, ik krijg geen zwarte randen. De foto komt alleen niet in het geheel in beeld. Het maakt ook niets uit of ik op een breedbeeldtv kijk of op een gewone.
Het is net of de foto te dichtbij komt, net op de camera gekeken staat op pal ingesteld, de instelling bij het programma is ook pal.
Ik weet niet of je het programma kent, maar het is net alsof de foto's te groot zijn voor het programma. Als ik op theme ga staan en dan een v/d gallery kaarten als menu kies, en ik vervang dit met een eigen foto, dan zie je dat en groot gedeelte v/d foto buiten de lijnen valt. Aan alle kanten is dit ongeveer 1-2 cm.
Hopenlijk ben ik hiermee een beetje duidelijker.

grtjs joop
 
hoi joop

Het programma ken ik verder niet , dus kan ik je helaas niet verder helpen

gr leon
 
Is er niemand die bekend is met Ulead cd & dvd pictureshow 4?
Misschien weet iemand een ander programma welk dezelfde mogelijkheden heeft als ulead. Bij ulead kun je ook avi-filmjes bijvoegen, vind ik ook belangrijk.

grtjs Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan