Filmpjes zijn haast NIET te bewerken..reden =( ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dark360

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
97
Hoi hoi..

Ik heb net mn camera binnen gekregen ( Toshiba camileo h20 ) En ziet er allemaal nice uit en heb in HD gefilmt dacht ik.. maar nu ik ze in sony vegas laad en ik wil ze afspelen spelen ze zo teering sloom af dat het haast niet te doen is.. Ook slaat hij hele stukken van het filmpje over. Mijn CPU word dan ook 100 %. Ik ben bang dat het aan mijn proceccor ligt? is er ook een manier dat het wel gewoon kan met mijn huidige config van mijn pc? ik wil ze graag bewerken en op youtubne plaatsen ofzo :] Av bedanktttt!
 
Probeer eens eerst de filmpjes over te zetten op je computer.
En dan vanaf je computer te laden.

Anders moet je een ander programma proberen zoals Windows Movie Maker of ULead..
 
Wat voor systeem heb je? Als je het probeert films te bewerken op een pentium 3 met 64 mb kan ik me inderdaad voorstellen dat het niet vooruit te branden is. Zeker als je met HD materiaal werkt is een systeem met een hoop vrij RAM wel erg praktisch.
 
Ik heb ff gekeken :O ik heb

AMD Athlon XP 2400+
Kloksnelheid 1.50 Ghz 1,00GB
 
Ik zal je vertellen dat dat niet heel veel is.
Ik kan je niet vertellen hoe goed je PC moet zijn wil je goed kunnen video-editten. ;)
 
Oke bedankt ik weet genoeg..

Is het wel zo dat als ik ze upload op internet ik ze wel gewoon 100%laggloos kan zien? ( Ligt aan internet dan tog?) en neit aan je pc :p
 
Als je direct upload van je camera naar youtube heb je denk ik redelijk resultaat.
Zo als hij nu op de computer staat en hij ''slecht'' af kan spelen, zou ook wel kunnen dat hij bij YouTube slecht afspeelt.
Maar let op! Misschien gaat dit bij een beter PC om veel betere kwaliteit en zou je het wel gewoon (hd) kunnen kijken.

:thumb:
 
Bedankt man :) ik wil ze wel graag bewerken natuurlijk * muzzle flashes enzo zit ik altijd mee te *****n is grappig :p ) dus dat.. als het filmpje klaar is laat ik em wel ff aan je zien ofzo om het resultaat te bekijken en even testen of jij hem gewoon goed kan zien :) , ( het is gewoon een test filmpje want ik was blij dat ik mn camera had :p )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan