probleem met geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

haiderhussain

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
5
Beste mensen

Ik heb mijn computer geformatteerd met het gebruik van mijn originele recovery CD-rom. Sindsdien werkt het geluid niet. Als ik ga naar configuratieschermsystemhardwareapparaatbeheer dan zie ik een vraagteken voor multimedia-audiocontroller. Als ik daar opklik dan krijg ik te zien dat De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28). Willen jullie me helpen

Mvg,
Haidi
 
bij een onboard geluid kaart staat de chipset driver en sound driver op de cd van je moederboard

succes
 
Ik heb alleen maar de recovery CD. Waar kan ik de chepset driver en de sound driver vinden. Ik heb geen CD van de moderboard!

Alvast veel dank
 
Het is fujitsu-siemens scaleo 600. Intel pentium 4 CPU 2.00 GHz.

•Geluidapparaat: Unimodem Half-Duplex-audioapparaat(MODEMWAVE\0\{8B6ACE8B-F88 C-4DDB-968E-E36602E52548)
•Grafisch kaart: NVIDIA GeForce4 MX 420 (Microsoft Corporation)

•Moederbord: MS-6567 (Micro Star), versie 1.00

Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Alvast bedankt
Mvg,
haidi
 
Goed, op driverguide kun je een gelijksoortige driver voor je geluidskaart vinden.
Je zult jezelf wel even door de "rijstebrei" van aanmelden en wachtwoorden moeten brengen.
Het is echter gratis en zonder verplichtingen, en de site kan altijd van pas komen.
Kortom, je moet er zelf wel iets voor moeten doen, ik kan je alleen de startpagina van driverguide geven.

http://members.driverguide.com/index.php?action=aptur_INT&furl=

Ga niet zoeken naar een gespecifeerde geluidskaart, geef alleen fujitsu-siemens op.

:)

siemen.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan