Stuk uit film snijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsboerke

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2004
Berichten
56
Hallo

Ik vraag me af als er geen programma bestaat om een bepaald beeld uit een film te snijden.
ik bedoel niet gewoon een stukje maar een effectief beeld.

Vb: Een video met een straat met mensen die aan het shoppen zijn, etc. en er komt plotseling een auto voorbij. Ik zou dan bijvoorbeeld enkel die auto willen om bijvoorbeeld ergens anders in te plakken.

Normaal gezien filmen ze dat met een effen vlak achter iets of iemand en doen ze dan gewoon dat kleur weg en klaar is kees maar ik heb geen background ofzo van 1 zelfde kleur.


Ik hoop dat je mijn moeilijke uitleg wat begrijpt en hoop dat iemand weet als dit effectief kan !
 
Elastic reality is een programma wat zoiets kan doen.
Het is een soort Morph programma waar je gedeelts van filmpjes in andere om kunt zetten.
Het kost alleen even tijd om de handleiding te leren kennen.

http://www.nowtorrents.com/torrents/avid-elastic-reality-v.3.1.html

Ik ben echter niet zeker van de legaliteit van de link.
Eigen risico, dus.

:)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn meerdere programma's om te snijden in een film . Het kan ook met het in windows zittende programma moviemaker .
Hans
 
Met Moviemanker kun je wel in een film snijden, maar ik weet niet of je een bepaald gedeelte in een film eruit kunt lichten om in een andere film te zetten.

Zodoende dat ik dit programma aanbeveel. Jammer dat 't niet meer op de markt verkrijgbaar is, hoewel ik nog een vroegere versie bezit.
De link slaat bij mij telkens door naar een internetfout.
Iets wat bij bittorrent als semi-legaal niet vreemd is.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan