WInamp vindt Plugin niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TrAcEd

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
45
Ik heb onlangs Ozone van Izotope opnieuw geinstalleerd, da's een programma voor muziek effecten te wijzigen, maar Winamp vindt het programma niet terug bij DSP effecten, wie kan mij helpen?

Hij staat onder plug-ins maar Winamp herkent het niet als plug-in
 
Laatst bewerkt:
Je doet wat ze laten zien in de eerste paar seconden van onderstaand filmpje? Kun je andere DSP plugins gebruiken? Deze werken met DirectX.. is daar misschien een probleem mee? Je kunt via Start > Uitvoeren DXDIAG intikken (en enter) om de DirectX diagnose tool te draaien, kijk je of er problemen bij audio zijn. Anders Winamp evt. opnieuw installeren. Is er misschien een bepaalde versie van Winamp nodig?

http://www.ozonemp.com/products/audio/media/overview/
 
Hey, bedankt voor de reactie, wel, ik doe precies zoals in het filmpje maar Winamp vindt de dll. bestanden niet, en inderdaad, ook geen andere DSP plugins kan hij vinden.

Ik heb al op de locatie gaan zoeken waar ik van weet dat de dll. bestanden zich bevinden, maar hij herkent ze niet, dus geeft hij niets weer. :confused:


Ik heb het diagnose programma gedraaid en alles blijkt in orde te zijn, direct X 10 is geinstalleerd en werkt, er is dus 1 of andere reden dat Winamp die bestanden niet vindt, maar ik zou het echt niet weten welke, ik heb alles al meerdere keren heropnieuw geinstalleerd, en op verschillende locaties enzo, niets helpt, elk type van Winamp wordt overigens ondersteund door Ozone...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan