netwerk delen met telefoon kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

iron rain

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
70
hallo,

ik heb een oude laptop weer nieuw leven ingeblazen door er windows 98 SE op te zetten. zelf heb ik een desktop PC met windows XP home edition en een draadloze internet verbinding. nu is mijn vraag: kan ik via internet verbinding delen en een telefoon kabel internet krijgen op de laptop (er zit geen LAN poort in). dus op dezelfde manier hoe je bijvoorbeeld een xbox 360 kunt laten verbinden via je PC

alvast bedankt!!
 
Weet je zeker dat je een xbox met een telefoonkabel op een pc kunt aansluiten?

Ik denk toch dat je vast zit aan een lankaart.
 
Weet je zeker dat je een xbox met een telefoonkabel op een pc kunt aansluiten?

Ik denk toch dat je vast zit aan een lankaart.

ja, mn Xbox zit wel met een LAN kabel vast alleen mijn vraag was dus of dat ook kon met een Telefoonkabel ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat lijkt me moeilijk worden, maar w.s. zit er wel een PCMCIA-slot op die laptop.
Daar kan je een PCMCIA-netwerkkaart in stoppen

ja kan, maar ik wil er niet teveel geld meer insteken, misschien dat ik een USB stickje met LAN ingang koop voor €16 maar dat weet ik niet zeker. toch bedankt! :D
 
ja kan, maar ik wil er niet teveel geld meer insteken, misschien dat ik een USB stickje met LAN ingang koop voor €16 maar dat weet ik niet zeker. toch bedankt! :D

Let er dan wel op, dat de USB-poort op de laptop van het type 2.0 is en niet (gezien de gedateerdheid van de laptop niet onwaarschijnlijk) nog 1.1.
Want dan is de datasnelheid miserabel traag!
 
Let er dan wel op, dat de USB-poort op de laptop van het type 2.0 is en niet (gezien de gedateerdheid van de laptop niet onwaarschijnlijk) nog 1.1.
Want dan is de datasnelheid miserabel traag!

ja idd, en anders koop ik wel zo'n PCMCIA-netwerkkaart die heb je ook voor €16 alleen een USB leek me makkelijker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan