foto op A4 zonder witte rand

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
Het lukt me maar niet om een foto printen op A4 formaat, ik krijg er steeds een witte rand aan de onderkant.
Hoe krijg ik die rand weg?
 
Beetje meer info zou prettig zijn!

Wat heb je geprobeert? Waarmee?
 
Als ik zonder nadere info een gokje mag wagen? Jouw printer kan geen 0 marges aan?

Voeg de foto eens in binnen Word en zet de pagina marges rondom op 0 en bevestig deze keuze. Als Word begint te gillen dat het een niet geldige waarde is en je voorhoudt om de minimale margewaardes te herstellen / in te stellen, dan weet je zeker dat het aan de beperkingen van je printer ligt.
 
sorry voor de minimale informatie. Ik open de foto, ga naar afdrukken, kom dan in de afdrukwizzard, klik op eigenschappen printer, deze staat op A 4, ik kies voor normaal papier omdat ik het eerst uit wil proberen , en kies dan op fotoafdruk volledige pagina en daar zie ik al dat er een witte rand onder zit.Ik hoop dat dit duidelijker is?
 
Probeer eens wat ik adviseerde, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
 
Is de foto wel te vertalen naar A4 formaat zonder dat daarbij het relatieve formaat wijzigt? Een 3:4 foto heeft bijvoorbeeld een ander formaat als A4. Als je dan de foto op A4 formaat print dan krijg je aan de zijkanten een witte balk maar is de foto over de hele hoogte geprint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan