Van MP3 naar MP4

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
is er een gratis converter die van Mp3 Mp4 kan maken zodat die op me DS i kan?
 
Zelf al even gezocht? Genoeg gratis converteer programma's te vinden namelijk.
 
Heb het net getest, nummer miracle van Ilse de lange omgezet van mp3 naar mp4 en het hele nummer is gewoon netjes geconverteerd. Enige dat je hebt is een seconde of 2 Voice logo.

Dus werkt gewoon.
 
Heb het net getest, nummer miracle van Ilse de lange omgezet van mp3 naar mp4 en het hele nummer is gewoon netjes geconverteerd. Enige dat je hebt is een seconde of 2 Voice logo.

Dus werkt gewoon.

Nou ik weet niet hoor maar op mijn DS hoor ik toch echt maar het halfe nummer :/
 
Op mijn pc geen probleem, hele nummer.

Maar probeer anders die van Ricky.
 
Gratis convertors is altijd een probleem geweest.
Op de één of andere manier zijn er weinig goeie gratis convertors te vinden. Ik heb ook even voor je gekeken maar kan geen goeie gratis MP3 naar MP4 convertor vinden. Alles is zo'n beetje betaald. Misschien moet je dat toch eens overwegen als je er vaak gebruik van gaat maken en anders de link van MJ IT proberen.
 
Btw hoe kan u van mp3 naar mp4 doen die staat er niet eens?

Zeg maar je hoor!

Maar ik heb simpelweg het programma gedownload, geinstalleerd, opgestart, mp3 uitgezocht en vervolgens op mp4 geklikt boven in het scherm. En daarna op convert now geklikt. That's all.

Maar ik vind het wel knap dat je eerst een nummer converteerd, vervolgens zegt dat niet het hele nummer is gedaan en dan komt met de vraag hoe het eigenlijk moet... Daar klopt iets niet dan.
 
Laatst bewerkt:
Zeg maar je hoor!

Maar ik heb simpelweg het programma gedownload, geinstalleerd, opgestart, mp3 uitgezocht en vervolgens op mp4 geklikt boven in het scherm. En daarna op convert now geklikt. That's all.

Maar ik vind het wel knap dat je eerst een nummer converteerd, vervolgens zegt dat niet het hele nummer is gedaan en dan komt met de vraag hoe het eigenlijk moet... Daar klopt iets niet dan.
ja ik had hem aac gemaakt maar das niet het goeie bestand. hoe krijg jij hem Mp4 dan hij staat er niet bij
 
Welk programma heb je gedownload van die site die ik je gaf?!

Als je het programma start staat er toch gewoon bovenin een rij met to mp3, to wma, to mp4, enz?! AAC staat er overigens niet tussen.

We hebben het toch over AVS audio Converter? Bedoel, het staat met koeieletters boven in beeld...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan