Multimedia bestanden van de PC naar de Playstation 3 overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse487

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
79
Hallo Helpmij.nl leden! :D

Ik heb een 320GB harde schijf voor mijn PS3 besteld, zodat ik er HD films op kan zetten en kan afspelen. Nu moet ik natuurlijk wel op de een of andere manier die films naar mijn PS3 zetten. Via een USB-stick gaat het natuurlijk niet, die films zijn vaak iets van 25 GB groot, dus hoe kan ik bestanden via een media server connectie overplaatsen (dus niet streamen!)?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :thumb:

Jesse
 
Ben toevallig net bezig de boel te backuppen van de PS3 om een 320GB schijf in te bouwen.:p
Misschien heb je de site al gevonden, maar hier staan tips om de nodige dingen van je PS3 te backuppen, voordat je de schijf gaat verwisselen;
http://bashers.nl/hoe-een-playstation-3-hdd-te-vervangen

Met PS3mediaserver, kun je naast streamen ook de films naar je HDD van de PS3 kopieren. Bij video de film selecteren driehoekje gebruiken en kiezen voor kopieren/copy.
 
Laatst bewerkt:
Ja, die had ik idd al gevonden :p Ik ga het precies doen zoals het daar staat. Verheug me nu al op al die mooie HD films :D
 
Bedankt voor de hulp ;) Ik heb het programma alvast, klinkt hartstikke goed :D
Kan niet wachten op m'n 320GB HDD :love:
 
Ik heb ondertussen een backup kunnen maken (11GB.:shocked:) en de schijf erin kunnen bouwen. De backup net weer terug gezet. De backup trouwens ook op mijn pc geplaatst.
 
Had je een volledige backup gemaakt?

Was het een rotwerk trouwens, dat backuppen? :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan