:zolid mp3 van aldi

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingemarie

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Berichten
5
hoi, ik heb een nieuwe :zolid mp3 gekocht in de aldi
(2GB aluminium MP3 player-met clip functie) maar kan geen muziek afspelen:confused:
ik sluit dus mijn mp3 aan op mijn laptop door de usb kabel en ik vind mijn mp3 erop en kopieer de cd inhoud naar mijn mp3. het staat er dus wel degeleijk op
dan wil ik er naar luisteren zet m'n koptelefoon op maar hoor ik helemaal niets!!:(
als ik dan keek of de liedjes er op stonden (op mijn laptop) stonden ze er zogezegd wel op!!!!
kan iemand me helpen?
 
hoi
gewoon terug gaan naar de aldi
als het goed is geven ze je het geld of een tegoed bon terug
met het geld kan je weer een mooie kopen bij de paradigit ofzo
 
hoe groot was het bestand dan??

gewoon 3/4 mb of een paar kb tjes

want als je die van een paar kbtjes heb van de cd is dat niet de goede
 
hoi,

Je moet je cd rippen dit kan onder anderen met windows media player.
Als het goed is doet hij het dan wel.
veel succes!
 
hoi,

Je moet je cd rippen dit kan onder anderen met windows media player.
Als het goed is doet hij het dan wel.
veel succes!

kep hem geript :D maar hoe sleep ik dat naar mijn mp3 ?
srry als ik dom overkom :eek:
 
ik weet niet of je dat hebt itunes ?

maar als je dat hebt :thumb:

kun je de cd in de pc doen , in itunes de cd slecteren en dan de leidjes naar de pc kopieren

dan zet je die bestanden op de mp3
 
iTunes is wel nogal een zwaar programma en eigenlijk bedoeld voor iPods (hoewel het met andere mp3-spelers ook kan werken).
Je moet gewoon de MP3tjes die WMP maakt via de verkenner verslepen naar het hardeschijfstation dat de MP3-speler aanmaakt. Soms krijg je geen hardeschijfstation extra, maar dat is een instelling die je kunt veranderen op de meeste mp3's.
 
iTunes is wel nogal een zwaar programma en eigenlijk bedoeld voor iPods (hoewel het met andere mp3-spelers ook kan werken).
Je moet gewoon de MP3tjes die WMP maakt via de verkenner verslepen naar het hardeschijfstation dat de MP3-speler aanmaakt. Soms krijg je geen hardeschijfstation extra, maar dat is een instelling die je kunt veranderen op de meeste mp3's.

ik heb ook een ipod en dus ook itunes maar, kan ik dat voor allebij dan gebruiken of toch beter wat jij zegt?
 
Hier staat een korte maar goede handleiding hoe je muziek kunt rippen met Windows Media Player. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

PS: De juiste bitrate ligt helemaal aan jou, luister de verschillende bitrates eens en beslis dan welke voor jou voldoende geluidskwaliteit heeft met een niet al te groot bestand.

EDIT: Luister niet alleen op de pc naar de verschillende bitrates, maar ook op de mp3-speler met oortjes. Dit, omdat de kwaliteit van meegeleverde oortjes lang niet de beste geluidskwaliteit tot gehore kunnen brengen. Dus 320kbps is meestal niet nodig, tenzij je aparte oordoppen koopt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan