Steeds alleen "gereed" bij streams en geen beeld/audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

raf83

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2008
Berichten
20
Ik kan nu al een tijdje geen streams/filmpjes online bekijken. bijvoorbeeld bij uitzending gemist krijg ik het reclame filmpje wel maar daarna geeft ie alleen "gereed" aan en doet verder niks.

Ik heb windows vista, K-lite Mega codec pack en alle diverse instellingen op uitzending gemist (bv langzaam of snelle verbinding, real player of media player etc) geprobeerd, maar het werkt allemaal niet. Ook bij config.scherm -> standaardprogramma's gewisseld tussen diverse programma's, maar ook dit zonder succes.

Weet iemand waar dit aan kan liggen??
 
Ik weet niet of je meerdere browsers hebt, maar om te controleren of het browsergerelateerd is zou je de streams eens in Firefox of Chrome moeten starten. Als het daar wel werkt, kunnen we al heel wat uitsluiten.
 
Ik heb de nieuwste versie van mozilla firefox geinstalleerd en geprobeerd maar helaas leverde dat geen verschil. Nog steeds geen reactie.
(maar ik zag wel dat ie alle instellingen, cookies etc overnam van microsoft explorer maakt dat nog wat uit?)

Nog andere ideeën?
 
Heb je toevallig een firewall geïnstalleerd, die beestjes durven dat ook te veroorzaken.
 
Nee die heb ik uitstaan. Heb wel een anti-virus, maakt dat iets uit?
Verder nog suggesties?
 
iemand nog een idee?? Het wil nog niet lukken allemaal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan