Screenshots van installatie/BIOS oid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
808
Hoe kan ik screenshots maken van bijvoorbeeld de BIOS setup of de installatie van een OS (dingen waarbij je niet de beschikking hebt over "Print Screen" en Paint)
 
Hoi,

Denk dat een foto maken de enige optie is.

Modag
 
maar je ziet toch vaker afbeeldingen van bijv. een BIOS setup, of een scherm van een installatie, en dat zijn volgens mij geen foto's

Een foto van een beeldscherm is toch lastig, moet dan op ISO 100, maar je hebt dan toch nog problemen met licht etc
 
Hoi,

Sorry dan zou ik niet weten hoe, dus ik kijk mee.

Modag
 
Hoi,

Sorry dan zou ik niet weten hoe, dus ik kijk mee.

Modag

Ik begrijp het niet helemaal:confused:

Ik heb hier een word document (omdat ik geen paint heb en dus de screenshots alleen met word kan verwerken )

De bovenste is een screenshot
De onderste is een foto, PC:Acer Aspire One 110, Camera: HP Photosmart M627, ISO 100, Modus Macro, Flitser uit

Word Document
 
maar je ziet toch vaker afbeeldingen van bijv. een BIOS setup, of een scherm van een installatie,
Hoe men dat precies doet weet ik niet,ik denk met behulp van een "Virtual PC" programma als Microsoft Virtual PC of VMware Workstation.

Afb. van een installatie zijn er genoeg te vinden op het net,als je geïnteresseerd bent wil ik wel wat links plaatsen.

Een schem van een Bios Setup heb ik zelf ook gezien in b.v. Microsoft Virtual PC,maar dat is een fake bios wat in het programma zit en is zeer summier.

Greetz
 
Bedankt voor die tip, het virtualisatieprogramma van Sun Microsystems heeft namelijk wel een leuke BIOS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan