• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Huishoud Excel Sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cpt Bruce

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2009
Berichten
7
Forum leden,


ik probeer een excel sheet in mekaar te zetten waar ik en huisgenoten onze gemeenschappelijke kosten in kunnen zetten. En waar dan op een andere tabel te zien is wie wat moet betalen aan het einde van de maand.

Ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie me ermee kunnen helpen.
 
Forum leden,


ik probeer een excel sheet in mekaar te zetten waar ik en huisgenoten onze gemeenschappelijke kosten in kunnen zetten. En waar dan op een andere tabel te zien is wie wat moet betalen aan het einde van de maand.

Ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie me ermee kunnen helpen.

Zet op dat probeersel fictieve namen en cijfers en post dit eens dan pas gaan we je kunnen verder helpen . Duid ook aan wat waar komt te staan enz. een platte database en daarna wat filters of draaitabel en dat komt dik in orde . Maar geef ons een voorbeeldje hoe je het ziet .
En welkom op het forum
 
Bij deze mijn probeersel, ik heb al mijn nietwerkende functies hier al uitgehaald om het wat overzichtelijker te maken.

Mocht je een makkelijker concept willen suggereren ben ik all ears.

Bedankt Bruce
 

Bijlagen

  • Huishoud.xlsx
    36 KB · Weergaven: 225
Zoeiets als dit? Vul in de gele cellen de uitgaven in en de rest gaat vanzelf.

Lege regels kun je gewoon invoegen, de formules passen zich aan.
 

Bijlagen

  • Huishoud(2).xlsx
    11,8 KB · Weergaven: 232
Zoeiets als dit? Vul in de gele cellen de uitgaven in en de rest gaat vanzelf.

Lege regels kun je gewoon invoegen, de formules passen zich aan.

Zoiets had ik ook al idd, gewoon totalen bereken en gemiddeldes pakken. Ik hoopte eigenlijk meer op een manier waarbij echt te zien zou zijn wie wat moest betalen en aan wie

Toch Bedankt Gert!
 

Dat had ik dus eerst ook, alleen de functie klopt dus niet, want B moet aan A betalen terwijl A ook aan B moet betalen...

Ik heb echter wel een opzet nu in gedachte ga is proberen die uit te werken. En als ik wat heb zal ik het wel even uploaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan