Error Branden cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flojo92

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
11
Hallo ik heb een vraagje :

iederekeer als ik een audio cd brand via windows media player of nero kan ik deze cd niet afspelen in een van mijn cd spelers:eek:

kan iemand me helpen?
 
1. Kies je er wel voor om de cd ook af te sluiten? ('Finaliseren')?
2. Misschien 'eet' je cd-speler geen gebrande cd's.
3. Ik ga ervanuit dat je zo slim bent om Audio-cd aan te geven, dus dat je niet de mp3- of Wav-bestanden als data-bestanden op de cd-recordable zet.

Succes,

Tijs.
 
Het kost je wel wat werk maar ja, het kost ons ook wat werk om jou proberen te helpen, daarom:

typ hier stap voor stap hoe je brandt met Nero en dan bedoel ik ook letterlijk stap voor stap.
Bijv.
1. ik open Nero Smartstart (of: ik open Nero -de hoofdapplicatie-)
2. daar kies ik dan vervolgens.................
etc. etc.

Als je het zo beschrijft dan kunnen we wellicht ontdekken wáár je een verkeerde keuze maakt.
 
1. Kies je er wel voor om de cd ook af te sluiten? ('Finaliseren')?
2. Misschien 'eet' je cd-speler geen gebrande cd's.
3. Ik ga ervanuit dat je zo slim bent om Audio-cd aan te geven, dus dat je niet de mp3- of Wav-bestanden als data-bestanden op de cd-recordable zet.

Succes,

Tijs.

Finaliseren ...dat woord had ik al wel ergens gehoord ik neem aan dat dat zich ergens bevind in nero? ik klik in nero inderdaad wel audio cd aan dus dat zal geen probleem zijn.
 
Het kost je wel wat werk maar ja, het kost ons ook wat werk om jou proberen te helpen, daarom:

typ hier stap voor stap hoe je brandt met Nero en dan bedoel ik ook letterlijk stap voor stap.
Bijv.
1. ik open Nero Smartstart (of: ik open Nero -de hoofdapplicatie-)
2. daar kies ik dan vervolgens.................
etc. etc.

Als je het zo beschrijft dan kunnen we wellicht ontdekken wáár je een verkeerde keuze maakt.

aha ok

ik open inderdaad nero smartstart en dan ga ik vervolgens naar de tabblad "Audio branden" dan click ik op de bovenste optie"Audio-Cd"dan voeg ik een titel en artiest toe.
en daarna klik ik op toevoegen en dan voeg ik de bestanden toe(allemaal .mp3).
en als laatste klik ik op branden waarna nero begint met het branden.
als hij klaar is werpt hij de cd uit en als ik hem dan probeer dan geeft geen van al onze cd-spelers ook maar een toontje muziek...
 
Finaliseren ...dat woord had ik al wel ergens gehoord ik neem aan dat dat zich ergens bevind in nero? ik klik in nero inderdaad wel audio cd aan dus dat zal geen probleem zijn.

Staat in het tabblad Branden ('Burn').
Burningrom.gif


hier een hele handleiding (in het Engels) over het branden van (o.a.) Audio CD's (o.b.v. Nero 7).

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Staat in het tabblad Branden ('Burn').
Burningrom.gif


hier een hele handleiding (in het Engels) over het branden van (o.a.) Audio CD's (o.b.v. Nero 7).

Succes,

Tijs.

hmm tja ik heb nero 9 maar ik zal wel ff kijken op die site voor een nieuwere handleiding.
verder kan ik het in versie 9 niet vinden..

bedank in iedergeval:thumb:
 
Eigenlijk is dat allemaal niet nodig tenzij................

Nero is standaard zodanig geconfigureerd dat het een CD of DVD altijd afsluit. Enige uitzondering is als een user (jij dus) een instelling hebt veranderd. Vanaf dát moment is het dus niet meer aannemelijk dat Nero standaard afsluit.

Om het nog anders te zeggen: als je een multisessie o.i.d. maakt zal je daar heel doelbewust voor moeten kiezen, standaard wordt het niet gedaan.
 
Eigenlijk is dat allemaal niet nodig tenzij................

Nero is standaard zodanig geconfigureerd dat het een CD of DVD altijd afsluit. Enige uitzondering is als een user (jij dus) een instelling hebt veranderd. Vanaf dát moment is het dus niet meer aannemelijk dat Nero standaard afsluit.

Om het nog anders te zeggen: als je een multisessie o.i.d. maakt zal je daar heel doelbewust voor moeten kiezen, standaard wordt het niet gedaan.

Nee ik heb tot nu toe nog niets verandert in de instellingen ...ik heb wel even gekeken maar ik ben het dan ook verder niet tegen gekomen... het probleem zal dan wel ergens anders liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan