Pc startb steeds opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamerdaan

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2009
Berichten
5
Hallo , ik zette mijn computer gisteren op en als ik hem opzette kreeg ik 3opties 1) start windows normaal 2) start windows met de laatst gebruikte instellingen 3) start windows in veilige mode .
vervolgens heb ik optie 2 gekozen en dan laadt hij even en start hij weer opnieuw op en begint van het begin , het maakt niet uit wat ik kies , hij herstart altijd opnieuw tijdens het laden ..:(
Advies ?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hallo , ik zette mijn computer gisteren op

Is het een nieuwe computer?

Zo ja: Stond windows er al automatisch op?

Zo nee: kan hij verkeerd zijn /heb je hem verkeerd afgesloten waardoor hij dat vraag?
Ik bedoel, heb je per ongeluk de stekker er uit getrokken of een stroom-knopje uit gedaan terwijl hij nog niet volledig was afgesloten?
 
Is het een nieuwe computer?

Zo ja: Stond windows er al automatisch op?

Zo nee: kan hij verkeerd zijn /heb je hem verkeerd afgesloten waardoor hij dat vraag?
Ik bedoel, heb je per ongeluk de stekker er uit getrokken of een stroom-knopje uit gedaan terwijl hij nog niet volledig was afgesloten?


Windows stond er al automatisch op, pc is ongeveer vier jaar oud en ja gisteren heb ik hem gewoon afgeduwt omdat ik moest gaan slapen
 
Opstart probleem

He

ik zie dat je een probleem hebt. Bij veel computers kan je met het opstarten paar keer f8 indrukken en krijg je een mooi overzicht bijna gelijk aan wat jij meldde.

Hier kan je ook voorkiezen om automatisch opnieuw opstarten bij een probleem uit te zetten. Nu zal je pc doorstarten.

Dus pc aanzetten blijven herhalend op de f8 toets klikken tot je zwart beeld krijgt met opties veilige modus etc. Kies dus hiervoor automatisch opnieuw opstarten bij.. uit

Nu zal het werken :thumb:

Laat even weten of het gewerkt heeft. ;)
 
Laatst bewerkt:
En voortaan uitkijken met uitdoen... laat de computer gewoon zelf uit-gaan anders krijg je dat soort problemen.

Ik zelf heb een disc-boot faillure, al een paar jaar en krijg het heel moeilijk opgelost....
De enige manier hoe ik mijn computer aan de praat kan krijgen is ALTIJD de systeem disk erin te laten zitten... echt ALTIJD!
 
hey,

sinds 2 dagen start mijn pc na enkel minuten opnieuw en opnieuw.
Ik heb ''automatisch restarten'' uitgeschakeld en kreeg een blauw scherm:

0x000000BE: ATTEMPTED_WRITE_TO_READONLY_MEMORY

Wat is dit voor een probleem en wat kan ik eraan doen. heb het met een andere geheugen geprobeerd op te starten maar ook dan restart hij de pc elke keer!
help me:confused:

grt, tib
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan