Resulutie weizigd na afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
1.232
ik heb nu sinds 1 maand dat als ik me pc afsluit dat me Resolutie 1280 x 960 gaat
en mijn Beeld is bedoeld voor 1440 x 900 Dus dat is erg lelijk weet iemand hoe dit kan

want mijn bureaublad iconen stapelen zich telkens op erg irritant
 
Ga dan eens naar apparatbeheer en klik rechts op de videokaart en kies dan voor "vorig stuurprogramma".
 
Ga dan eens naar apparatbeheer en klik rechts op de videokaart en kies dan voor "vorig stuurprogramma".

Dan krijg ik een error Nvidia Stuurprogramma niet gevonden.

Maar als je Terug gaat naar vorige versie dan klopt er toch iets niet aan mijn kaart of aan de update?

als ik update in druk staat Je hebt de beste en laste update al
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik heb al heel erg lang Nvidia kaarten en heb zodoende al heel vaak een update gedaan en ja, soms gaat het gruwelijk mis. Had je voor de updates de oude drivers éérst verwijderd? Dat is aan te bevelen om gezeur te voorkomen.

Wat meestal wel soelaas biedt is het in apparaatbeheer verwijderen van de kaart (installatie ongedaan maken. Dat doe je met een rechtse muisklik, waarna die optie verschijnt).

Vervolgens start je de pc NIET opnieuw op (Windows adviseert dit wel, maar dat doe je dus NIET)

Je gaat nu eerst naar de Windows verkenner en verwijdert daar de map(pen) van Nvidia.

Nú pas start je de pc opnieuw op en laat Windows netjes je kaart detecteren. Als dit is gebeurd, dubbelklik je op de door jou gedownloade en ergens opgeslagen staande update van de Nvidiadrivers.

Cruciaal in dit verhaal is natuurlijk wel het feit dat ik er vanuit ga dat je de juiste kaart en Windowsversie hebt gekozen toen je de drivers downloade...............?

Wellicht dat de resolutie nu niet meer wijzigt na afsluiten en herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Dus ik moet

Nvidia Drivers (3,99 GB) verwijderen
SLI Drivers(2,68 GB)
Stero scoop (3,77 GB)

allemaal verwijderen?
 
Nee, eerst de installatie van de kaart ongedaan maken, dan de drivers verwijderen.
SLI ? Heb je 2 kaarten in je systeem?
Steroscoop ken ik niet, is dat van Nvidia?
 
Nee, eerst de installatie van de kaart ongedaan maken, dan de drivers verwijderen.
SLI ? Heb je 2 kaarten in je systeem?
Steroscoop ken ik niet, is dat van Nvidia?

ik draai op 2 Karten ik heb er pas een bij gekocht 2x250gts 1024 mb

Stereo scoop dat is 3D Vision ik heb een Vierkanten kamer
ik heb 2 Censors achter me staan en 2 naast me beeld scherm en ik heb een 3d Bril
dan kan je spellen in 4D spelen met die bril op.

kijk bijlagen wat moet ik verwijderen ik snap het niet :thumb::rolleyes:

SLI hoort er ook bij maar die heet geen nvidia Die heet SLI Driver
 

Bijlagen

  • ggg4.jpg
    ggg4.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Het is volgens mij gelukt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan