Hoe 5.1 Suround sound instaleren ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dleate

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
7
Ik heb sinds vandaag een nieuwe Boxsetje gekocht , Creative T6100 en heb alles geinstaleerd , ook de boxxen alles gaat goed, maar wanneer ik een liedje afspeel met WMP dan krijg ik maar geluid uit 3 boxen inplaats van 5 .. ik krijg geluid uit de subwoofer en de 2 front speakers. de center en de (achterste speakers) krijg ik geen geluid , wel alleen als ik bij windows vista op de TEST knop druk bij eigenschappen . dan hoor ik ze allemaal , maar niet als ik een liedje afspeel bij Windowsmedia player ,of andere media players of dergelijke , zoals youtube , .. ik krijg alleen geluid bij de 3 speakers ..

kan iemand me helpen ??? :confused:
 
Welkom op Helpmij.:)

Liedjes zijn over het algemeen niet in 5.1 gemaakt. Test het eens uit met een DVD, die een 5.1 weergave heeft.
 
Welkom op Helpmij.:)

Liedjes zijn over het algemeen niet in 5.1 gemaakt. Test het eens uit met een DVD, die een 5.1 weergave heeft.

dankje wel , moet niet elke box afspelen ? plaats van DVD ?
 
Niet met muziek, wel als je een film dvd of concert dvd gebruikt, die een 5.1 audio signaal heeft.
 
topic is opgelost en mag gelosten worden

Ik downloadde Realtek HD audio manager , en ik drukte speakers uitvullen ' 'speaker fill' en alles werkt nu perfect, ik krijg geluid uit elke box dank je wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan