Avi bestand branden op dvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evvaa

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
16
Hoi allemaal,

Ik heb een probleempje. Ik heb een film gemaakt, en dat is een .avi bestand.
Ik heb met Windows Vista mijn filmbestandje op een lege dvd gebrand.
Ik probeerde hem met onze normale dvdspeler af te spelen, maar toen stond er dat hij hem niet kon afspelen..

Weet iemand hier het probleem van? En liever nog, de oplossing?
Ik denk zelf dat het óf aan .avi ligt, óf aan de manier van branden...
Maar ik weet niet hoe je het bestand moet overzetten en hoe je anders kan branden.

Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt.

Groetjes, Evvaa
 
Ik ben nu Nero 7 aan het downloaden.
Ik heb van iemand gehoord gekregen dat deze het goed deed ;)
 
Ja, dan wordt het heel simpel.

Je moet ook even Nero Vision Express downloaden en installeren, als je dat hebt gedaan gaat het eigenlijk allemaal automatisch. Ik zoek even naar een stapsgewijze handleiding, die heb ik als een eerder gepost, dat scheelt mij nu typen.
 
Handleidinkje :

Als je Nero Vision Express nog niet hebt (even checken in de map van Ahead) dan kun je Vision Express downloaden bij Nero (=gratis als je licentie hebt voor Nero).

Start Nero Vision Express, kies voor het maken van een DVD, DVD Video, videobestanden toevoegen en vervolgens selecteer je in het verkennerschermpje de .avi.

Daarna mag je een keer of wat schermpjes doorlopen met allerlei opties (klik ze allemaal door / weg met oké of volgende of whatever (het zijn opties voor gevorderden) en uiteindelijk kom je in een scherm waarin je kunt kiezen wáár Vision Express de Video_TS map gaat plaatsen. Selecteer een map op een harddisk (=veiliger dan rechtstreeks naar DVD) en laat Vision Express zijn gang gaan.

Afhankelijk van de processor kan dit net zoang duren als dat de film duurt, tot -bij een snellere processor- ongeveer 40 minuten.
De alsdan ontstane map (Video_TS) brand je naar een DVD en voila, je DVD die overal af te spelen is, is gereed.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg Nero 7 maar niet goed gedownload..
Ik kreeg net een melding dat hij de opdracht niet goed kon uitvoeren of zoiets..
Weet u misschien een goede plek waar ik de download vandaan kan halen?

Mvg.
 
Ook Nero Vision Express krijg ik maar niet goed gedownload..
Bij Nero zelf kan ik de download maar niet vinden, of ik kijk er gewoon verschrikkelijk overheen :p

Waar kun je deze het best downloaden?

Mvg. Evvaa
 
Bedoel je Solutions?

Mvg. Evvaa
(ik ben niet zo handig met computers :eek: )
 
Ik schreef de rechthoek linksboven, ik zie hier 4 rechthoeken (misschien zelfs vierkanten) en één daarvan bevindt zich linksboven! (Heeft weinig met computers te maken maar meer met het kijken naar je beeldscherm)
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    79,8 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan