internet uit tijdens bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
71
:mad:met mijn laptop ( acer aspire 5520 en Vista ) heb ik poblemen met internet tijdens bellen . Ik heb de KPN Experiabox waar de telefoon ook op is aangsloten . Het maakt niet uit of ik via de ethernetkabel werk of draadloos ... tijdens bellen heb ik geen internet . Maar ..... met mijn oudere PC op zolder werkt alles gewoon prima . Dus als ik "internet "met de pc en ga bellen blijft internet keurig werken . De PC met Windows XP is ook op dezelfde KPN modem aangesloten met de ethernetkabel . Met de laptop werk ik altijd draadloos .Eerst dacht ik dat de telefoon straalde in de internet verbinding , maar dus ook met een oudere met draad aangesloten telefoon valt de laptop uit . Het zit dus in de laptop . Dus ook als ik de laptop via de ethernetkabel aansluit heb ik het probleem .
Wie kan me helpen ?
 
Geen idee wat er precies aan de hand is, maar het lijkt overduidelijk te zitten in de netwerkchipo / kaart.
Wat je kan overwegen is binnen apparaatbeheer de netwerkkaart te déinstalleren en vervolgens de machine opnieuw opstarten. De netwerkchip/kaart wordt opnieuw gedetecteerd en geïnstalleerd.
Kijk ook even of er een driver update is voor de netwerkchip/kaart.
 
uitval tijdens bellen

Geen idee wat er precies aan de hand is, maar het lijkt overduidelijk te zitten in de netwerkchipo / kaart.
Wat je kan overwegen is binnen apparaatbeheer de netwerkkaart te déinstalleren en vervolgens de machine opnieuw opstarten. De netwerkchip/kaart wordt opnieuw gedetecteerd en geïnstalleerd.
Kijk ook even of er een driver update is voor de netwerkchip/kaart.

Beste Pasja .. hartelijk dank voor reactie . Ik zal eens proberen wat je voorstelt . Leuk dat er toch iemand reageert .
gr.
 
re en ??


Eerst heb ik andere dingen uitgeprobeerd , waaronder het verwijderen van de splitter en de lijn direct naar de ExperiaBox gevoerd . De splitter zou dit soort storingen kunnen veroor-zaken . Daarna zal ik de deinstallatie van de kaart uitvoeren ..
gr.
 
Niet om het e.e.a., maar die déinstalleer actie + Windows opnieuw opstarten duurt bij elkaar 2,5 minuten.................
 
netwerk kaart bijjwerken

Niet om het e.e.a., maar die déinstalleer actie + Windows opnieuw opstarten duurt bij elkaar 2,5 minuten.................

Beste Pasja ...ik zie onder App.beheer het volgende bij de Netwerkapdaters :
Atheros AR5007EG Wireless Netw. Adapter
NVIDIA 'n Force Netwerk Controller

Toen heb ik volgens jouw advies naar een update gekeken en ik vond inderdaad een nieuwere versie , MAAR .... er is een 32 bit INF File en een 64 bit INF file beschikbaar . Is een INF file wel zo interessant ? Als ik ervoor ga welke moet ik dan kiezen ? Ik denk zomaar de 64 bit .
Alhoewel ... als ik via Apparaatbeheer de Wireless Adapter aanklik en dan via Eigenschappen ... Stuurprogramma klik op "Stuurprogramma bijwerken " dan wordt er gemeld dat ik de nieuwste versie gebruik . Wat nu dan te doen ?
Dat geldt ook voor de NVIDIA Controller .
Dus volgens Apparaatbeheer zou ik " bij de tijd " zijn .
Graag nog jouw mening .. met dank ! Dus ... ik il wel , maar durf niet zomaar ...
 
Beste Pasja ...ik zie onder App.beheer het volgende bij de Netwerkapdaters :
Atheros AR5007EG Wireless Netw. Adapter
NVIDIA 'n Force Netwerk Controller

Toen heb ik volgens jouw advies naar een update gekeken en ik vond inderdaad een nieuwere versie , MAAR .... er is een 32 bit INF File en een 64 bit INF file beschikbaar . Is een INF file wel zo interessant ? Als ik ervoor ga welke moet ik dan kiezen ? Ik denk zomaar de 64 bit .
Alhoewel ... als ik via Apparaatbeheer de Wireless Adapter aanklik en dan via Eigenschappen ... Stuurprogramma klik op "Stuurprogramma bijwerken " dan wordt er gemeld dat ik de nieuwste versie gebruik . Wat nu dan te doen ?
Dat geldt ook voor de NVIDIA Controller .
Dus volgens Apparaatbeheer zou ik " bij de tijd " zijn .
Graag nog jouw mening .. met dank ! Dus ... ik il wel , maar durf niet zomaar ...

heb je een 32-bit windows, of een 64-bit?:p
 
heb je een 32-bit windows, of een 64-bit?:p

volgens de gegevens ( Systeem ) heb ik een 32 bits besturingssysteem .
Maar dan nog ... is een INF bestand van belang voor update ? Dan zou ik dat dus kunnen bijwerken . Met dank wederom .
 
volgens de gegevens ( Systeem ) heb ik een 32 bits besturingssysteem .
Maar dan nog ... is een INF bestand van belang voor update ? Dan zou ik dat dus kunnen bijwerken . Met dank wederom .

Dat weet ik niet precies, je zou het kunnen proberen, updates zijn altijd handig toch?:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan