Probleem met Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

KIMMOSZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Berichten
3
Hallo allemaal,
allereerst wil ik vertellen dat ik niet zoveel verstand heb van computers, dus als je me kun helpen met mijn vraag graag in gewoon nederlands.

De laatste weken ben ik veel bezig met het downloaden van karaoke filmpjes van youtube om hier met mijn eigen stem over heen te spreken. Nu zit het zo. Elke keer als ik begin in te spreken blijft hij op de helft hangen. Ik heb al uitgezocht of het aan het filmpje lag, maar dat is niet het geval. Opslaan doet ie ook niet goed en wil ik dit toch doen dan moet ik het filmpje op het moment voordat hij stopt uit elkaar halen.

Als jullie weten wat er aan de hand is hoor ik het heel graag,
bedankt
 
Mogelijke oplossing, laat het filmpje in WMP lopen en neem op met Geluidsrecorder. dan doe je het opgenomen bestand + het filmpje in WMM
 
huh?

Mogelijke oplossing, laat het filmpje in WMP lopen en neem op met Geluidsrecorder. dan doe je het opgenomen bestand + het filmpje in WMM

Kun je met WMP ook recorden dan? hoe ? Als ik het met een anders programma record krijg ik deze twee toch nooit bij elkaar?
 
nee, niet met wmp, maar met geluidsrecorder van Windows. je hoort het geluid van het filmpje toch niet, zodat je het later in wmm met knippen en plakken toch goed krijgt
 
oke

nee, niet met wmp, maar met geluidsrecorder van Windows. je hoort het geluid van het filmpje toch niet, zodat je het later in wmm met knippen en plakken toch goed krijgt

Ik heb het geprobeerd, maar het probleem is er nog steeds. Het zit dus in het filmpje die op de helft blijft hangen. Aan het eind als ik het wil opslaan krijg ik ook een foutmelding dat ik of het bestand heb verplaats of dat ik te weinig schijfruimte heb, beide niet het geval. weet jij hier meer over?
 
en wat als je het fimpje opnieuw downloadt, misschien in een ander formaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan