digitaal kastje ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilseyes

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Berichten
18
Hallo, ik had een vraagje, ik heb digitaal televisie van ziggo, Nu heb ik meerdere kastjes, en nu wil ik proberen 1 kastje op de pc aan te sluiten. Weet iemand mischien hoe ik dat moet doen?

Met vriendelijke groet
Devilseyes
 
Volgens mij werken die alleen met een scart en dat gaat lastig worden op je PC.
 
Er zijn verloopkabels van scart naar composiet of S-video.
Maar het belangrijkste is: heeft je pc een video ingang
 
Er zijn verloopkabels van scart naar composiet of S-video.
Maar het belangrijkste is: heeft je pc een video ingang

als je met video ingang dat kleine zwarte ronde 4/6 pinnige ingang bedoeld dan wel, verder zit er een dvi en hadmi ingang op

Ik heb overigens ook een tv kaart in mijn pc gebouwd met een atenne ingang rode witte en gele plug ingangenen en dat zwarte ronde ingangetje(s-videao heet die ingang geloof ik)
 
Laatst bewerkt:
oh,als ik jou mag geloven is alles ingang bij jouw pc.
 
Nogal.
eerst controleren voordat je als een kip zonder kop kabels in gaat pluggen en dan vervolgens gaat vragen waarom het niet werkt.
 
Nogal.
eerst controleren voordat je als een kip zonder kop kabels in gaat pluggen en dan vervolgens gaat vragen waarom het niet werkt.
Lezen is schijnbaar een kunst, Heeft u dan ergens gelezen dat ik kabels ergens heb ingeplugd? en dat ik daarna als een kip zonder kop ga rond vragen? Dan lees mijn vraag nog eens rustig door en probeer dan eens een betere conclusie te trekken voordat u foute vooroordelen gaat trekken!

Er staat immers nergens dat ik het al ingestoken had, integendeel ik heb nog niks gedaan, dit is een idee van mij maar weet er niet veel vanaf, vandaar dat ik het hier vroeg met de hoop dat iemand het al eens geprobeerd had en mij op weg kon helpen. ik informeer teminsten goed voordat ik zoals u mij omschreef als een kip zonder kop iets ga proberen!

Maar goed ik dacht dat dit een vriendelijkere site was dan die site tweaker maar goed rotte appels heb je schijnbaar overal tussen
 
Ik wil alleen maar zeggen dat er weinig ingangen standaard op een pc zitten.
De meesten zijn alleen uitgang.
En een hoop vragen op deze site zouden overbodig zijn als mensen eerst eens onderzoek deden naar de mogelijkheden van hun pc.
er zijn moederbord boekjes bij een pc.
Er zijn handleidingen bij de hardware van je pc.
Er zijn fabrikanten sites van de hardware.

Denk je echt dat ik vragen stel op een forum
 
als je geen vragen meer mag stellen op dit forum over een onderwerp waar je geen vertand van hebt maar wel meer over wilt weten dan moet deze site maar opgedoekt worden of de naam veranderen in geenhelpmij. Want daar drait deze sit immers om voor mensen die hulp nodig hebben bij onderwerpen waarbij ze niet uit komen, je hebt rookies en je hebt mensen die er meer van weten zodoende helpt men elkaar.

Maar goed even corrigerend op mijn antwoord op je eerste vraag te geven.

Mijn video kaart bestaat uit een dvi uitgang een s-video uitgang en een hdmi uitgang.
Dan heb ik nog een tv kaart in mijn pc gebouwd, met daarin de volgende uitgangen tv uitgang s-video uitgang en de rode-witte-gele- pluggen uitgang.
 
Die tv kaart is een mogelijkheid.
Rood en wit zijn audio links en rechts
De gele is composietvideo
S-video moet je onderzoeken of dit ook een ingang is,evenzo ook de gele composiet.
anders heb je niets anders dan de antenne ingang van de tv kaart.
Dit werkt hetzelfde als een oude VHS videorecorder
 
Ok dank u voor uw antwoord, ik zal het maandag proberen dit weekend zal het niks meer worden.
ik zal u op de hoogte stellen als het gelukt of mislukt is.
 
Mijn video kaart bestaat uit een dvi uitgang een s-video uitgang en een hdmi uitgang.
Dan heb ik nog een tv kaart in mijn pc gebouwd, met daarin de volgende uitgangen tv uitgang s-video uitgang en de rode-witte-gele- pluggen uitgang.

het lijkt me sterk dat dat allemaal uitgangen zijn, sterker nog die op de tv kaart zullen allemaal wel ingangen zijn.
plaats hier info over: de pc (merk type of zelfbouw), moederboord, video kaart en tv kaart
en/of maak en plaats wat foto's van de aansluitingen.
dan kunnen we hier zien wat je hebt en wat ermee kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan