DVD branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
384
Hoi allemaal,

K heb van mijn vakantie een film gemaakt. Maar die wil k ook laten zien natuurlijk. K heb het met pinnacle 12 ultimate gemaakt. K wil je heb branden op dvd. K heb op DVD formaat gebrand. en op MPEG 2. DUs 2 DVD. K stop ze in de dvd speler. En ze zeggen ongeldig.
Dus dat betekent dat de formaat niet goed is. Op de comouter doet ie het wel. WHATSKEBURT?


Kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt.


MVG
Chris
 
dat het op de computer loopt geeft sowieso geen garantie dat het ook op dvd spelers loopt, want computers herkennen veel meer formaten, zo zal een dvd speler minder snel .mpeg2 herkennen...

als je een dvd op dvd formaat gebrand hebt zou de dvd speler hem wel gewoon af moeten spelen, hoewel sommige dvd spelers geen gebrande dvds spelen... dus misschien zou je hem kunnen testen op een andere dvd speler.

even ter controle: je zegt dat je een dvd hebt gebrand op dvd formaat, als je deze dvd in de computer doet en je verkent hem, welke files kom je dan tegen?
 
VIDEO_TS

K heb hem al op 2 dvd spelers getest, ongeldig geven ze aan.
 
Je moet de originele gemaakte filmbestanden eerst omzetten naar dvd video bestanden
 
Ben k eer. K kom er echt niet uit. heb het via divx geporobeerd allemaal ongeldig.

K heb nu al 5 dvdtjes vermold. ( niet dat dat zoow erg is ) . k weet echt niet wat k fout doe.
 
Heb je al eens met succes films uit die camera op DVD gebrand met Pinnacle of is dit de eerste keer?
Overigens zou ik eerst maar een pakje rewritables kopen...
 
dit is idd de eerste keer dat k een film heb bewerkt en wil branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan