Afspelen mp3 op DVD op cd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnoudo

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Berichten
25
Hoi Leden,

Ik wil voor iemand een muziek op een dvd branden, zodat de gene deze op de cd speler kan afdraaien. Nu heb ik Nero express 7.

Is het mogelijk om de muziekbestandjes (mpeg) op een dvd te branden?
Ik wil een aantal muziek albums op 1 dvd branden.
Elk album zit in een aparte map?

Kan de cd speler van dit problemen krijgen? Omdat hij dan mappen afleest en misschien niet de muziekbestandjes.
Of moet ik alle files los in Nero zetten?

Ciao en tnx!

Ik heb nl zelf geen cd speler dus kan het niet testen.
 
Hoi,
Welkom op Helpmij,


Volgens mij is de beste optie geen mappen er zullen wel dvd spelers zijn die dit wel kunnen maar ook niet dus denk dat daarom deze optie beter is.
En weet je zeker dat de dvd speler mpeg ondersteund anders zal je nog wave moet maken.

Modag
 
Kan zijn dat ik het verkeerd begrijp, maar je wilt een dvd afspelen in een cd speler? Voor zover ik weet speelt een dvd speler wel cd's af, maar een cd speler geen dvd's.
 
Kan zijn dat ik het verkeerd begrijp, maar je wilt een dvd afspelen in een cd speler? Voor zover ik weet speelt een dvd speler wel cd's af, maar een cd speler geen dvd's.

Goed van jouw helemaal overheen gelezen kan dus niet of hij moet dus een dvd speler bedoelen.
Modag
 
Dacht laat ik het maar ff vragen, kan natuurlijk ook een typfoutje zijn.

Maar moest zelf ook een paar keer goed naar de vraag kijken, wist dat er iets niet klopte, maar duurde even voor het kwartje viel.
 
Het gaat inderdaad om een DVD die in de cd speler wordt afgespeeld..

tnx
 
Is je vraag hiermee beantwoord?

Zou je die dan nog even op opgelost willen zetten? Links onder in beeld klikken op "vraag is opgelost".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan